"Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
news:3e1ebab4$0$83849$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg opsagde mit ADSL abonnement hos Cybercity i september og sendte deres
> router tilbage til dem. Nu siger de pludseligt at de ikke har modtaget
> routeren og forlanger betaling for den. Jeg har været ude for det samme da
> jeg skiftede fra et 1Megmodem til ADSL router. Dengang hævdede de også, at
> jeg ikke havde sendt routeren retur, men efter længere tids brokkeri havde
> de pludseligt fundet ud af, at de havde lavet en fejl.
>
> Mit problem er nu, at jeg ikke kan finde den postkvittering for den pakke
> jeg sendte til dem. De forlanger en kopi af den som bevis. Hvordan står jeg
> i sådan en sag?
>
Kan du huske Track and Trace nr. - nej vel !
Så skal du op med en æske chokolade til den postdame, der kan søge i systemet, på det
posthus hvor du afsendte pakken