Findes der add-on tv-out kort?
Fra : Jens

Dato : 10-01-03 12:57

Hej gruppe

Findes der tv-out kort som man kan bruge f.eks. ved siden af sit nuværende
agp kort?

Og findes der kort som kan levere lige så god tv-out kvalitet som et matrox
g400, g450 og g550.

Jeg har kigget lidt på edbpriser.dk under tv-kort, men sådan som jeg forstår
det er det redigerings kort med tv-tuner.

Mvh. Jens

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-01-03 14:03

"Jens" <jens@REMOVEcrazyslagelse.dk> crashed Echelon writing

> [...]
>
> Jeg har kigget lidt på edbpriser.dk under tv-kort, men sådan som jeg
> forstår det er det redigerings kort med tv-tuner.

Et sekundært PCI grafikkort fx. G450 og et OS som understøtter flere
gfxkort (Win98 og nyere)

--
Bjarke Andersen

Fra : Jens

Dato : 10-01-03 18:51

> Et sekundært PCI grafikkort fx. G450 og et OS som understøtter flere
> gfxkort (Win98 og nyere)

Kræver det ik også at mit agp kort understætter flere kort?

Mvh. Jens

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 13-01-03 10:44

> Kræver det ik også at mit agp kort understætter flere kort?

Nopes

--
Bjarke Andersen

Fra : Jens

Dato : 15-01-03 17:23

Takker for svaret.

/Jens

Fra : Brian Christensen

Dato : 10-01-03 16:33

> Findes der tv-out kort som man kan bruge f.eks. ved siden af sit nuværende
> agp kort?

Hvad med Trust televiewer

Fra : Jens

Dato : 10-01-03 18:52

[snip]

> Hvad med Trust televiewer

Hvordan er kvaliteten her?

Mvh. Jens

Fra : michelangelo

Dato : 11-01-03 12:34

har læst at den ikke er så god. Skarpt tv-billede, men dårligt billede på
monitoren...så du er nødt til fysisk at 'afmontere' tingesten den når du
skal bruge monitoren.