Hvornår sagde Gud: Bliv lys...
Fra : Vidal

Dato : 10-01-03 11:57

Fra : Lars Eriksen

Dato : 10-01-03 16:59

"Vidal" <vidal@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:23604b74.0301100256.34c2a8ac@posting.google.com...
> http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A35690-2003Jan9.html

Tjae, gad vide om han havde en elektrikereksamen?

Fra : Vidal

Dato : 10-01-03 20:28

"Lars Eriksen" <lars.n@rre.hat> skrev i en meddelelse news:avmqft$r80$5@sunsite.dk...
> "Vidal" <vidal@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tjae, gad vide om han havde en elektrikereksamen?

Dybest set er der ikke noget at diskutere da tro er en privatsag, og den er
bedre jo mere porivat den er!

Så mon ikke du burde holde din deltagelse i diskussionen
mere porivat.

Hvis du søger efter nyhedsgrupper med søgeordet lol,
finder du nok noget, du er mere optaget af.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : TBC

Dato : 10-01-03 21:37

> [...]
> mere porivat.
>
> Hvis du søger efter nyhedsgrupper med søgeordet lol,
> finder du nok noget, du er mere optaget af.

Jeg fandt en af den slags, derinde vil enhver diskution vist kunne holdes
helt privat tror jeg

FUT: sfnet.tiede.filologia.englanti

Ja ja, jeg ved det godt: dont feed the trolls. ....Men nu var brødet
afligevel knækket

TBC