Hej Gruppe
Jeg har et problem, som jeg ikke lige kan løse.
1. En kunde har købt en telefoncentral hos en teleforhandler, som nu er gået
konkurs.
2. Tidligere medarbejdere hos denne teleforhandler er startet op for sig
selv & har nu ændret password og brugernavn på alle den konkurs ramte
forhandlers telefoncentraler.
3. Da en del af kunderne ikke ønsker at samarbejde/bruge, de tildliger
medarbejderes service/firma og derfor har valgt en andet firma, kræver de nu
et gebyr for at ændre password og brugernavn tilbage til standard, som den
tildligere forhandler bruget (Han brugte det internationale
password/brugernavn opsætning for teleteknikere).
4. Nu er mit spørgsmål: Er det lovligt at ændre password & brugernavn på
noget udstyr som en kunde ejer, uden kundens samtykke & kan det ikke
betragtes som indbrud i kundens "IT-Udstyr", da kunder ikke har fået
information herom ?
Med Venlig Hilsen
--
Tommy Michael Jørgensen
tommy@the-healer.dk
www.the-healer.dk