Stilhed er dyr!
Fra : Eolake Stobblehouse

Dato : 10-01-03 05:38

Professionelle stilheds-kasser til Apple maskiner:

http://www.macobserver.com/article/2003/01/09.13.shtml

Hvis I synes at nye blæsere er dyre...

Det siger alt om Apple's fiasko med denne sag, at de trods alt går som
varmt brød, åbenbart.

--

eolake@maccreator.com

http://MacCreator.com

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 10-01-03 20:39

On 10/01/03 5:38, in article
100120030436268650%eolake@maccreator.spamremove.net, "Eolake Stobblehouse"
<eolake@maccreator.spamremove.net> wrote:

> [...]
>
> Hvis I synes at nye blæsere er dyre...
>
> Det siger alt om Apple's fiasko med denne sag, at de trods alt går som

Ja, det er fandme en brøler af format Apple har lavet med de nye MDD G4´ere.
Har arbejdet på en G4/dual 867 hele dagen idag og har hovedpine af al den
støj.

Så er det sgu rart at komme hjem til sin Cube og nyde stilheden.

MVH

Tommy

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 10-01-03 23:06

Tommy Bernholm <bernholm@adslhome.dk> wrote:

> Ja, det er fandme en brøler af format Apple har lavet med de nye MDD G4´ere.
> Har arbejdet på en G4/dual 867 hele dagen idag og har hovedpine af al den
> støj.

Og sådan en fætter har jeg stående under skrivebordet... Men pyt, den
har jo kun koster 20.000 kr...

> Så er det sgu rart at komme hjem til sin Cube og nyde stilheden.

Snyd...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Tommy Bernholm

Dato : 10-01-03 23:23

On 10/01/03 23:06, in article 1foleta.4mtuxdmznuruN%spam02@tdcadsl.dk, "René
Frej Nielsen" <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Og sådan en fætter har jeg stående under skrivebordet... Men pyt, den
> har jo kun koster 20.000 kr...

> Snyd...

Hehe..

Jeg har forøvrigt sendt en forespørgelse til studiedata vedrørende de
blæsere der er nævnt i artiklen fra www.xlr8yourmac.com. Har dog ikke hørt
fra dem endnu.

MVH

Tommy

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 10-01-03 23:51

> [...]

> Hehe..
>
> Jeg har forøvrigt sendt en forespørgelse til studiedata vedrørende de

OK. Jeg håber stadig på, at Apple kommer med en løsning, men jeg satser
ikke meget på det. Jeg ender nok ud i at bryde garantien for løse
problemet, hvilket jeg hader! Det burde ikke være nødvendigt...

--
Mvh.
René Frej Nielsen
Now running PowerMac G4 Dual 867 Mhz, 512 MB RAM,
200 GB HD, SuperDrive & Mac OS X Jaguar. Yeah!