Synkronisering Exhange/Outlook
Fra : Bent Vejborg

Dato : 10-01-03 07:11

Hej NG

Jeg kobler op hjemmefra og min lokale Outlook 2000 kobler på firmaets
Exchange server. Det virker, men da jeg har ISDN ville jeg gerne kunne
læse/skrive mails offline og siden connecte og sende.

Jeg har læst om en synkroniseringsfunktion, men kan ikke finde den.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh Bent

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-03 16:23

"Bent Vejborg" <bv@powerperformance.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> læse/skrive mails offline og siden connecte og sende.
>
> Jeg har læst om en synkroniseringsfunktion, men kan ikke finde den.

Du skal ind i "Indstillinger" og "Posttjenester" og "Aktivere
offlineadgang". Så kan du bestemme hvornår eller hvor tit der skal
synkroniseres.

mvh.
Zvane