Det må jeg sige DDV
Fra : Mr. big bad boogiema~

Dato : 10-01-03 06:22

Stor oplevelse, jeg skal fandme igang med et nyt liv, fra nu af.............

Så i røgen? Vaba?

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-03 06:33

"Mr. big bad boogieman......." wrote:

> Stor oplevelse, jeg skal fandme igang med et nyt liv, fra nu af.............
>
> Så i røgen? Vaba?

Glad for at høre, at DDV er noget for dig. Hvor henne i landet går du?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : tanjakj

Dato : 10-01-03 10:46

"Mr. big bad boogieman......." skrev d. 10-01-03 06:22 dette indlæg :
> Stor oplevelse, jeg skal fandme igang med et nyt liv, fra nu
>
> Så i røgen? Vaba?

Rigtig god fornøjelse og held og lykke, jeg har nu tabt mig 13 kilo med
WW og mangler 9 men jeg ved at jeg nok skal klare det! Man har det bare
helt kanon!!!

Tanja

http://www.kandu.dk/