Andet multimedie
bentjuul 3670
Ikoner for VHS, CD, Bånd og MD
Fra : Troels

Dato : 10-01-03 01:51

Hej
Jeg leder efter nogle ensartede ikoner for hhv. VHS, CD, Bånd og MD. Er der
nogen der kan hjælpe med hvor jeg kan finde det?

På forhånd tak
Troels

Fra : Anker

Dato : 10-01-03 08:22

"Troels" <tllund@[SPAM=ARGH!!!]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> nogen der kan hjælpe med hvor jeg kan finde det?

www.sdc-group.com

Mvh. Anker

Fra : Niels Andersen

Dato : 10-01-03 08:48

Troels wrote in <3e1e18e9$0$2540$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>:
> Jeg leder efter nogle ensartede ikoner for hhv. VHS, CD, Bånd og MD. Er
> der nogen der kan hjælpe med hvor jeg kan finde det?

VHS: http://www.logotypes.ru/list_e.asp?cat=V&page=2
CD: http://www.logotypes.ru/list_e.asp?cat=C&page=6
MD: http://www.logotypes.ru/list_e.asp?cat=M&page=7

Du kan så selv gøre dem mere ensartede ved at lægge en eller anden effekt
på, fx. bare en drop shadow kan gøre underværker.

--
Mvh.
Niels Andersen