Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En gammel idé....!
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-03-01 20:13

En gammel idé bliver realiseret....!

Jeg har fundet et gammelt billed frem, dengang jeg optog billedet var
den anlaloge teknik en begrænsning, som gjorde det umuligt, at gøre
ideen færdig.

Jeg har scannet diaset, og derefter har jeg elektronisk lavet en
samkopiering, og vupti min idé er færdig....

Tag et kik og se om I kan li' ideen...!

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/nye_scanninger/dias_briller-02.jpg

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Bjarne Kjær

Dato : 08-03-01 22:35

Niels Ebbesen wrote:

> [...]
> ideen færdig.
>
> Jeg har scannet diaset, og derefter har jeg elektronisk lavet en
> samkopiering, og vupti min idé er færdig....

Hej

Ganske sjovt billede - men jeg kan ikke lige se hvorfor den analoge
teknik umuligør et sådant billede?

m.v.h.
Bjarne Kjær

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-03-01 23:41

Bjarne Kjær wrote:

> Ganske sjovt billede - men jeg kan ikke lige se hvorfor den analoge
> teknik umuligør et sådant billede?

Det er ikke komplet umuligt at lave samkopieringen analogt, men det
ville være ekstremt kostbart, da det vil kræve en hel dags arbejde med
masker og internegativer, og resultatet ville ikke blive nær så godt.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Fotografering.org

Dato : 08-03-01 22:37

> Jeg har scannet diaset, og derefter har jeg elektronisk lavet en
> samkopiering, og vupti min idé er færdig....

Morsom idé.

Men med sådan en begejstring burde der være en muskuløs overarm og en bar
herre-numse i brillerne.

--
Mvh:
Finn / Fotografering.org

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-03-01 23:42

"Fotografering.org" wrote:

> Morsom idé.
>
> Men med sådan en begejstring burde der være en muskuløs overarm og en bar
> herre-numse i brillerne.

Stiller du op som model....?

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Fotografering.org

Dato : 09-03-01 06:20

> Stiller du op som model....?

LOL!
Tro mig - hvis billedet skal virke realistisk skal du have fat i en mere
"stram" model.