Til eMac ejere. Tilt & Swivel Stand
Fra : LaMa

Dato : 09-01-03 23:16

Hej til alle eMac'ere

Jeg havde vist ikke brug for den. Havde heller ikke ønsket den I julegave.
Men på et tilfældigt besøg hos Fredgård i Århus hoppede mit dankort op af
pungen og købte en "stand" til min eMac. Bare fordi det så lidt blæret ud.
Dyrt?, ja da, 599,- bobs.

Har du 600 kroner der brænder, så køb den. Den er god og det er kvalitet!
Drejer og tilter fremragende. Hæver eMac'en I en, efter kort tilvænning, rar
se-højde. og lyden fra de indbyggede fine hølttalele kommer mere I
"øre-højde".
Læn dig bare tilbage I stolen og nyd din 17" skærm og harmon-kardon lyden.
Ret blæret ...

Anbefales hermed.
/Lasse, Silkeborg