Jeg har et problem med en nyinstalation af~
Fra : Flare

Dato : 09-01-03 22:32

Problemet starter med det lille welcome program der ligger der når man åbner
første gang. Den siger at Javax\swing\UImangaer.class mangler.

Hvis jeg søger efter er den der heller ikke så ok. Så tænkte jeg at jeg
måske skull ehente SDK pakken fra SUN. Jeg kan konstare at deri befinder
klassen sig rent faktisk. Men hvordan i alverden får jeg Jbuilder til at
"kende" den. Den instalerer bare i folderen: c:\j2sdk1.4.0_03

Det er førete gang jeg arbejder med Java, så det kan godt være det bare er
mig der er "dum"

ANders

Fra : Flare

Dato : 10-01-03 02:37

Kan se at der generelt ALLE klasser den ikke kan finde!?!

ANders

Fra : Stevan Krcadinac

Dato : 11-01-03 15:16

Flare wrote:
> Kan se at der generelt ALLE klasser den ikke kan finde!?!

Det er et skud i tågen - men kan det være, at du i JBuilder skal
(egenskaber eller lignende) skal definere "Classpath".

Stevan Krcadinac
skrcadin@vip.cybercity.dk

Fra : M_abs

Dato : 11-01-03 17:47

Jeg har ikke lige prøvet med version 8, men jeg havde noget med version 7.
Jeg havde Java-sdk 1.4.1_01 installeret i forvejen, så gik der ged i den da
JBuilder skulle installeres, den kunne ikke finde visse class-filer som
følger her af.
Løsning ved ikke rigtigt, min computer havde så mange problemer så jeg
formatere den kort efter.