Q: Invalidebil
Fra : Bengtsen

Dato : 09-01-03 21:56

Jeg vil bare høre om der er nogen som kan fortælle mig, om jeg selv
bestemmer om jeg vil købe en bil på gule eller hvide plader.
Det er da jeg har brug for lidt mere sæde højde ved in- og udstigning. Og så
synes jeg man får lidt mere for pengene. Jeg har ingen påtegninger.

Mvh. Maj-Britt

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-01-03 22:46

Bengtsen wrote:
> Det er da jeg har brug for lidt mere sæde højde ved in- og
> udstigning.

Hvorfor forsøger du så ikke at få bevilling på en bil der lever op til
det ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Sverre Stokke

Dato : 10-01-03 09:04

s.m.bengtsen@tdcadsl.dk skriver:
> [...]
>så
>synes jeg man får lidt mere for pengene. Jeg har ingen påtegninger.

Ja, du må ganske selv bestemme om det skal være på hvide eller gule plader.

Der er fordele og ulemper ved begge dele - hvad har du i tankerne ?

Hilsen Sverre.

Fra : Bengtsen

Dato : 10-01-03 09:51

> Ja, du må ganske selv bestemme om det skal være på hvide eller gule
plader.

> Der er fordele og ulemper ved begge dele - hvad har du i tankerne ?
>
> Hilsen Sverre.

Jeg har kig på en Huyndai Santa Fe Van til ca. 160.000 incl. moms

Mvh. Maj-Britt

Fra : Sverre Stokke

Dato : 10-01-03 10:28

s.m.bengtsen@tdcadsl.dk skriver:
>Jeg har kig på en Huyndai Santa Fe Van til ca. 160.000 incl. moms
Der er mange i det prisområde fx. Toyota RAV, Toyota SportsVan, Opel
Flexivan og Honda Stream.
Hvad er det - udover sædehøjden - der tiltaler dig ved Santa Fe ?

Hilsen Sverre.