Maling af tank/ farvekoder
Fra : Janus

Dato : 09-01-03 21:34

Er der et eller andet sted på nettet der findes et program/ eller bare
farvekatalog man kan udfra en bestemt farvekode se den aktuelle farve? Jeg
tror jeg har fundet de rette farver fra http://www.color-rite.com/ men vil
være helt sikker

mvh Janus

Fra : uffe.j

Dato : 09-01-03 21:57

Farverne kan se forskellige ud fra PC til PC, så det kan du ikke bruge til
noget.

Fra : Michael

Dato : 10-01-03 13:08

"Janus" <janusz(fjernmig)@kampsax.dtu.dk> wrote in message news:<avkmbu$hc1$1@eising.k-net.dk>...
> Er der et eller andet sted på nettet der findes et program/ eller bare
> farvekatalog man kan udfra en bestemt farvekode se den aktuelle farve? Jeg
> [...]

Hej Janus

Har haft samme problem, jeg kunne også kun finde den pågældende side,
men jeg hører gerne fra dig hvis du finder andre.

MVH/Michael

Fra : Janus

Dato : 11-01-03 20:24

der er osse http://www.rmpaint.net/grandbr/accueil.htm

kik under Color information og Color Moto

Janus