OT : men vi kan vel lide øl :)
Fra : m.grewy

Dato : 09-01-03 21:01

Jeg ville lige dele den gode nyhed.Jeg har netop set en annonce fra Brugsen,
der har et tilbud på øl. De skal til at sælge en italiensk øl, som hedder
'Caricacell'. Den skulle smage lidt som Kronenburg. Hvis man udfylder
webskemaet nedenfor, som er lavet af

Caricacell, kan man få 2 kasser (á 24) øl gratis. Dette er en kampagne for
at etablere Caricacell på det danske marked, og tilbuddet er gældende til

den 1. feb

http://digilander.libero.it/caricacell/

Michael

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 09-01-03 21:15

Tak, det siver langsomt ind )

Henrik Damgaard (endnu mere tørstig end for 2 min. siden)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-01-03 21:12

m.grewy wrote:

> øl gratis.........
> http://digilander.libero.it/caricacell/

Damn, du er ond! Her sidder jeg med min Harboe Premium (det er vel torsdag
og savner lidt afveksling og så bliver man påduttet sådan en ond
spøg... *tsk-tsk* ...men sjov, det er den da

--
mvh Jes Vestervang (muligvis idiot... på vej i Gaden
FZS600 ___________________________________________________________

Fra : m.grewy

Dato : 09-01-03 23:26

Jes Vestervang wrote:

:::
:: Damn, du er ond! Her sidder jeg med min Harboe Premium (det er vel
:: torsdag og savner lidt afveksling og så bliver man påduttet
:: sådan en ond spøg... *tsk-tsk* ...men sjov, det er den da
::
:: --
HA HA tilfældigvis var det lige Jes der så den først (øl) :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-01-03 23:27

m.grewy wrote:

> [...]
> :: torsdag og savner lidt afveksling og så bliver man påduttet
> :: sådan en ond spøg... *tsk-tsk* ...men sjov, det er den da
(:: --> what?)
> HA HA tilfældigvis var det lige Jes der så den først (øl) :)

Jeps.. Tilfældigvis!!!
--
mvh Jes Vestervang

Fra : armand

Dato : 10-01-03 01:33

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Her sidder jeg med min Harboe Premium (det er vel torsdag

Er du da ikke flyttet til Aalborg??
Kan du så se at få gang i Thy-bajerne!!!

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-03 02:15

armand wrote:

> Er du da ikke flyttet til Aalborg??
> Kan du så se at få gang i Thy-bajerne!!!

Hold så kjæft Armand, Harboe er fra min hjemstavn, og det er
GODT! ;)

(Specielt hvis det er Harboe Dark Beer).

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : armand

Dato : 10-01-03 16:08

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Hold så kjæft Armand, Harboe er fra min hjemstavn, og det er
> GODT! ;)
>
> (Specielt hvis det er Harboe Dark Beer).

Og jeg bor i Fredericia, og selvom jeg er fortaler for at drikke det lokale
øl, så anbefaler jeg ikke ligefrem vores lokalt fremstillede øl

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 10-01-03 20:54

> Hold så kjæft Armand, Harboe er fra min hjemstavn, og det er
> GODT! ;)
>
> (Specielt hvis det er Harboe Dark Beer).
>
> mvh Hans

uhm, Harboe Dark Bear.... hvor forhandles de nu? De var i min lokale Netto
(Odense) lige en overgang, men så forsvandt de igen?

En fantastisk øl.... dog ikke i forbindelse med MC kørsel (hvis der lige
skal trækkes en forbindelse til gruppen)

Mvh

Thomas
XS400 Seca , den med 0 promille's chaufør

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-01-03 23:31

Thomas wrote:
> uhm, Harboe Dark Bear.... hvor forhandles de nu? De var i min lokale Netto
> (Odense) lige en overgang, men så forsvandt de igen?

Ingen steder, de laver dem nemlig kun en eller to gange om året ..
Men bare rolig, der er en lokal opstand, der er igang med at gøre noget
ved det problem... så må man bare håbe de kan få overtalt Harboe ;)

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-01-03 16:21

armand wrote:

> Er du da ikke flyttet til Aalborg??
> Kan du så se at få gang i Thy-bajerne!!!

Ja, jo, jeg skal nok
--
mvh Jes Vestervang - i Gludsted nu... vha. offentlige transportmidler :-/

Fra : bo-gsx-R

Dato : 09-01-03 22:02

> Jeg ville lige dele den gode nyhed.Jeg har netop set en > annonce fra
Brugsen,

Hvis jeg var en woodo-præst, så ville du snart få
ondt i maven, knæene, ryggen og rectum ville klø
som bare fanden.

der gik vist lige 7 sek. før jeg forstod hvad det var
der blev sagt i baggrunden

bo-gsxR

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 10-01-03 00:26

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Jeg ville lige dele den gode nyhed.Jeg har netop set en annonce fra
Brugsen,

MICHAEL!!!!!!
det er ikke dig der får en blå cola af mig når vi mødes til et træf
næstegang ))

Steno
RFMC
GL1100
CB750 begge i vinterhi

Fra : armand

Dato : 10-01-03 01:35

m.grewy <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Caricacell, kan man få 2 kasser (á 24) øl gratis. Dette er en kampagne for
> at etablere Caricacell på det danske marked, og tilbuddet er gældende til

Er det ikke tilstrækkeligt at grænsehandlerne i dåsepant-panik har 5(fem)
kasser øl til 100,- kr for tiden?

--
Armand.

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~