Speedslim - har nogen erfaringer med disse~
Fra : slet 24R9F

Dato : 09-01-03 20:40

Hej, Jeg har lige fået en brochure over produktet speedslim ind af
døren, om at man kan få fedt og cellulitis til helt at forsvinde.
Hører gerne om andre har prøvet det. For som alle de andre gange lyder
det tillokkende.
Jeg vil jo gerne af med mindst 40 kg.
Hilsen
KirstenJ

Fra : ben

Dato : 10-01-03 12:43

Jeg vil tro det er lige så useriøst som alle deres produkter, mit bud er at
der er rent FUP.
hilsen
Preben

Fra : Michael Lynge

Dato : 17-01-03 11:19

> Jeg vil tro det er lige så useriøst som alle deres produkter, mit bud er
at
> der er rent FUP.
> hilsen
> Preben

Hej Preben
Af nysgerrighed spørger jeg bare høfligt: på hvilket grundlag mener du
overstående? *s*
Mvh\Michael

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-03 13:07

slet 24R9F wrote:

> Hej, Jeg har lige fået en brochure over produktet speedslim ind af
> døren, om at man kan få fedt og cellulitis til helt at forsvinde.

Er det produktet på denne side
http://www.herbalcare.8m.com/g_and_s.html# ?

Eller er det produktet som omtales her:
http://www.healthwatch-uk.org/nlett21.html ?

> Hører gerne om andre har prøvet det. For som alle de andre gange lyder
> det tillokkende.
> Jeg vil jo gerne af med mindst 40 kg.

Ikke for at tage modet fra dig eller noget.

Alene navnet på produkt får mig til at rulle med øjnene.

Der er ingen hurtige måder at tabe sig på. Der er kun den hårde vej til
minimum kostomlægning. Har man lyst, så kan man også bygge noget motion
på.

Særlig når man skal tabe sig, så meget som du har planer om. Så er det
vigtigt at komme igang med et system som er til at holde ud i 9-12
måneder (forhåbentlig kortere, men man kan ikke være sikker. Dem der
påstår at det kan gøres hurtigere: Gi mig så lige lottotallene til
imorgen også)

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Michael Lynge

Dato : 17-01-03 11:21

> Alene navnet på produkt får mig til at rulle med øjnene.

Hej Carsten

Tillad mig at spørge høfligt: Hvorfor og hvad er der da med de produkter?
Mvh\Michael

Fra : Anita

Dato : 17-01-03 13:08

"Michael Lynge" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Carsten
>
> Tillad mig at spørge høfligt: Hvorfor og hvad er der da med de produkter?
> Mvh\Michael

At det er fup og fidus, og udelukkende handler om at få folk til at betale
dyrt for drømmen om at blive slank. Desværre er der mange, der netop vil
betale i dyrt - men de bliver så skuffede, når det viser sig ikke at virke.

Jeg er sikker på, at hvis der var bare ét eneste af disse
mirakel-pille-drik-m.m.-kure, der virkede så ville det være fremhævet
adskillige andre steder end i producentens egen reklame.

Desuden er mange af disse reklamer så dybt useriøse, at man på forhånd kan
se, at det kun handler om at narre folk og dermed tjene penge. Det har flere
gange vist sig, at når man gravede dybere i de professorer og læger, der
udtaler sig i reklamerne findes de enten ikke, har aldrig udtalt sig om
produktet eller også sidder de på pengekassen og tjener fedt på at omgås
letsindigt med sandheden.

Beklager, men jeg tror ikke på slankeproduktproducenter, der roser sit eget
produkt til skyerne.

Venligst Anita

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 10-01-03 13:38

slet 24R9F wrote:

> [...]
> døren, om at man kan få fedt og cellulitis til helt at forsvinde.
> Hører gerne om andre har prøvet det. For som alle de andre gange lyder

Hej Kirsten

Prøv hellere <http://www.motion-online.dk/slankekuren.htm>.

--
Jonas Kongslund <jonas(at)kongslund.dk> http://www.kongslund.dk/
The programmer, like the poet, works only slightly removed from pure

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-03 14:15

Jonas Kongslund wrote:

> Hej Kirsten
>
> Prøv hellere <http://www.motion-online.dk/slankekuren.htm>.

Personlig ville jeg gå baglæns ud af døren igen, når jeg stod i starten
af slankeprojektet.

Har man lysten til den mængde motion de foreslår og har rent praktisk
mulighed for det, så velbekomme.

Vi er jo heldigvis alle forskellige i forhold til hinanden.

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 10-01-03 14:22

Carsten Riis wrote:
> [...]
> mulighed for det, så velbekomme.
>

> Vi er jo heldigvis alle forskellige i forhold til hinanden.

Ja, det er en stor mundfuld og mindre kan skam også gøre det. For nu at
citere slutningen af artiklen:

"Vi påstår ikke at denne kur er den eneste måde du kan gøre det på. Vi er
klar over, at ikke alle vil finde motivation i at træne så fokuseret som vi
anbefaler her. Pointen er, at de overvægtige som faktisk har modet på det,
de skal også have at vide, at de faktisk får store fordele, både på effekt
og tidsforbrug, hvis de giver den gas i træningen."