windows mediaplayer
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 09-01-03 20:21

hej vis jeg insætter en windows mediaplayer komponet på en form i vb6
hvordan får jeg den så til at virke ??
jeg kan ikke finde noget om det i MSDN Library Visual Studio 6.0a
mvh Henrik Cichosz

Fra : Bjørnar Nilsen

Dato : 13-01-03 15:05

Hei

Du trenger Mediaplayer SDK for å finne dokumentasjon til Windows
Mediaplayer.

For å laste opp SDK'en, følg linken:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=4FEBD3D7-EB5B-4360-
AA16-0C7E0818C1B8&displaylang=en