T68 og BlueTooth
Fra : BorreBoy

Dato : 09-01-03 16:24

Hejsa.

Har netop købt en Microsoft BlueTooth mus. Den kan jeg godt få til at
fungere...
Men min T68'er??? Suk.

Jeg kan godt parre den med computeren; men jeg kan sgu' ikke få den til at
synkronisere med Outlook, eller overføre billeder til den.

Nogen der har fået det til at virke?

Hilsen,
Thomas.

Fra : Brian H.

Dato : 09-01-03 22:48

Har du fået lagt ny software i ? - hvis den er under 1 år gammel,
kan du få lagt T68I software i gratis - Bluetooth delen er blevet MEGET
bedre på "i" versionen.

Da jeg ikke har nogen BT/USB ting til min comp, bruger jeg IrDa til at
synchronisere outlook - dette virker dog uden problemmer !

/Brian

Fra : BorreBoy

Dato : 09-01-03 23:03

"Brian H." <black-gold@natteliv.dk> skrev i en meddelelse
> Har du fået lagt ny software i ? - hvis den er under 1 år gammel,
> kan du få lagt T68I software i gratis - Bluetooth delen er blevet MEGET
> bedre på "i" versionen.

Den har den nyeste version...

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 10-01-03 07:12

BorreBoy wrote:
> Den har den nyeste version...

Og du har installeret XTNDConnectPC på din PC?

\Mandal

Fra : BorreBoy

Dato : 10-01-03 11:16

"Brian Fisker [8900]" <Fisker@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Og du har installeret XTNDConnectPC på din PC?

Ja ja, naturligvis Kan også få det til at virke med IR.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 10-01-03 11:24

"BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Ja ja, naturligvis Kan også få det til at virke med IR.

Okay, ville bare lige være sikker - så kan jeg desværre ikke hjælpe.

\Mandal

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 10-01-03 13:57

> Ja ja, naturligvis Kan også få det til at virke med IR.

Så er du på ret kurs - du skal bare starte programmet Phonemonitor som også
følger med på Ericsson CD'en. Der skal du angive nogen "virtuelle"
serielporte. Computeren skal jo vide, den serielle forbindelse som skal
oprettes til computeren er via Bluetooth. Lissom den allerede nu ved, at den
også kan gennem IR.

Jeg kan få det til at virke med både IR og BT uden problemer. Både Xtend og
alle mulige andre smsprogrammer og hvad ved jeg der snart findes

mvh

Kamran

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 10-01-03 14:00

og her er noget andet - bare på engelsk - jeg fandt til dig. - i gruppen
alt.cellular.ericsson

-----------------
Once you have installed the phone monitor, make sure that you have access to
the phone with your bluetooth manager and create a virtual serial port.
Normally it comes out to be com3 or 4.... YOur Com1 sounds fishy... Unless
you computer doesn't have a serial port that number is reserved.

Once you have created the virtual serial port (VSP) click on the phone
monitor software go under the com ports tab and disable all the ports that
are not you VSP. Click then on the VSP and make sure that is active and
reserved.

Once you have done that try to synchronize with XTNDConnect. It should just
take a while to find the phone and then... You'll figure out the rest.
------------

Kamran

Fra : BorreBoy

Dato : 10-01-03 14:23

"Kamran Sarwar" <kamransarwar2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> alle mulige andre smsprogrammer og hvad ved jeg der snart findes

Der hørte ikke en CD med min telefon. Det var en af de allerførste, der kom
på markedet...
Kan ikke finde "Phonemonitor" på SE's hjemmeside...

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 10-01-03 14:45

jeg vil se hvad jeg kan gøre for dig, når jeg kommer hjem. Enten kan du få
en kopi af min cd, ellers også kan jeg sende dig linket til hvor du kan
hente programmet.

Kamran

Fra : BorreBoy

Dato : 10-01-03 14:48

> jeg vil se hvad jeg kan gøre for dig, når jeg kommer hjem. Enten kan du få
> en kopi af min cd, ellers også kan jeg sende dig linket til hvor du kan
> hente programmet.

Du må meget gerne sende et link.

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 10-01-03 14:56

Her er linket - jeg fandt det bare her fra jobbet.

Denne indeholder:

Mobile Modem Settings
- Mobile Phone Monitor
- XTND Connect PC

http://wap.sonyericsson.com/emi_download/SynchSoftware/R4APackage1.exe

Så skulle blive flyvende igen.

Kamran Sarwar

Fra : BorreBoy

Dato : 10-01-03 15:08

> Her er linket - jeg fandt det bare her fra jobbet.

> [...]

Super.
Lige for at være sikker:
Jeg installerer først R4A.
Derefter denne:
Sony Ericsson Communcations Suite 1.5.1

???

begin 666 CWS31AFW_6109_27_0_1090.gif
M1TE&.#EA$0`1`+,```!!%J"PIE!J6?___P"9,V>O?@!T)]75U3!4.S^Q9 !8
M'7[*F)G0JS!N1$>18/___R'Y! 44``\`+ `````1`!$```1T\,E)JWU!@"W"
M?0>R*22)'-4!(*3ANB0Z(4A0N$3^-E.P.0=&+B=T>1X:A:$P$.8&!8+!(=G@
MF,[!0E=5#K$$+?<!\'Z;8JE$X$VX$XQ!FHI1+N7X]/'!,A#>;SET$@=V0X<$
3,A,'#2^'0!\!#B\.>Q^7$A$`.P``
`
end

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 10-01-03 15:10

ja

Fra : BorreBoy

Dato : 10-01-03 15:58

> [...]
og
> alle mulige andre smsprogrammer og hvad ved jeg der snart findes

Jeg kan sgu' ikke angive en Virtuel serielport.
Har postet et billede i dk.binaer af min Phone Monitor... (T68 BlueTooth)

Fra : BorreBoy

Dato : 11-01-03 18:11

> [...]
>
> Jeg kan sgu' ikke angive en Virtuel serielport.
> Har postet et billede i dk.binaer af min Phone Monitor... (T68 BlueTooth)

Jeg kan simpelthen ikke få lortet til at virke. En af mine venner købte også
en mus (BlueTooth adapter), da jeg købte min, og han kan heller ikke få det
til at virke.
Ingen af os er tumper, når det drejer sig om computere, så jeg fatter
sgu' ikke hvad problemet er!

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 13-01-03 09:27

kan du bruge det her link til noget?

http://www.bluetoothguide.com/modules.php?op=modload&name=pnSections&file=in
dex&req=viewarticle&artid=1

Kamran

Fra : BorreBoy

Dato : 13-01-03 11:47

> kan du bruge det her link til noget?

http://www.bluetoothguide.com/modules.php?op=modload&name=pnSections&file=in
> dex&req=viewarticle&artid=1

Desværre.
Har formateret min comp. og startet forfra. Intet hjælper

Fra : Ole Vanman

Dato : 10-02-03 11:06

On Mon, 13 Jan 2003 11:47:00 +0100, "BorreBoy" <borreYYY@oncable.dk>
wrote:

>Desværre.
>Har formateret min comp. og startet forfra. Intet hjælper

SVJV fra diskussioner ført i microsoft.public.pocketpc er
bluetooth-stakken til den mus temmeligt amputeret og mange i gruppen
har helt og aldeles opgivet at bruge den til andet end det den er
beregnet til....

--
Ole