Dreamchild (dir. G.Millar -1985] ?
Fra : Peter Heide

Dato : 09-01-03 15:29

http://us.imdb.com/Title?0089052

Dette efter min mening mesterværk er umulig af få fat
på, da den ikke er blevet udgivet på DVD, og sikkert ikke
bliver det, pgra det lidt specielle emne: ældre mands
lidt for stor interesse for en ung pige ( ikke værre end
Kubricks Lollita fra 60'erne...mind). Faktisk totalt uskyldigt.

Anyway. Filmen blev i beg. af 90'erene vist mange gange på
på skod-kanalen :Kanal 2. De havde simpelthen ikke
økonomi til købe nye film hjem....så de viste samme konstant.
Dér iblandt Gavin Millars : Dreamchild.

Den gik såvidt jeg husker også i lang tid i en mindre bif (der
ikke er mere) .

Kære læsere: hvor kan jeg købe en vhs-kopi af denne film ?
+ soundtrack til filmen ?

Jeg har selv en nedslidt kopi ,optaget fra Kanal 2 .

mvh Peter

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 09-01-03 15:39

Du kan få den i NTSC format på Amazon.com :
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6302717655/ref=ase_imdb-adbox/002-895
9969-8379232

Nypris: $14.95 Brugt: fra $2.95

Men det skal vel helst være PAL......
Mvh Leo

Fra : Peter Heide

Dato : 09-01-03 15:43

> Men det skal vel helst være PAL......
> Mvh Leo

Netop. Det glemte jeg at skrive.

Fra : -V-

Dato : 09-01-03 15:58

> [...]

> lidt for stor interesse for en ung pige ( ikke værre end
> Kubricks Lollita fra 60'erne...mind). Faktisk totalt uskyldigt.

Bo Warming, er det dig?

-V-

Fra : rhexis

Dato : 09-01-03 16:54

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Bo Warming, er det dig?

Da der ingen Simpsons-allegorier var i dette indlæg må svaret
være nej. Indlægget var også alt for kort. :/

--
rhexis

Amazing improvised electric violin. Free
mp3s available. - http://solostring.com/