Fugtskadet Nokia mobil
Fra : alfaomega

Dato : 09-01-03 10:45

Er der nogen der har erfaring med at få erstattet en fugtskadet Nokia
telefon?

Jeg købte juli 2002 en Nokia 3310 og den holdt op med at fungere i
december, dvs. efter ca. 6 måneders almindelig brug. Nokias service
afdeling har konstateret at printene nærmest er rådnet op af fugt. Med
mit kendskab til elektronik kan det kun skyldes en produktionsfejl hos
Nokia (kemikalierester og dårlig lakering). Nokia's mening om sagen er
at jeg kan henvende mig hos forbrugerklagenævnet.

Mvh
Alfaomega

http://www.kandu.dk/

Fra : H@M

Dato : 09-01-03 11:21

ja, og det får du ikke en ski' ud af.... Når alt kommer til alt
så må du jo ikke have den tændt under fugtige forhold...og
det har med 250% sikkerhed også selvom du ikke er klar over det.

Bad luck

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 09-01-03 12:01

alfaomega wrote:
> [...]
> Nokia (kemikalierester og dårlig lakering). Nokia's mening om sagen er
> at jeg kan henvende mig hos forbrugerklagenævnet.

Det er desværre set mange gange (*for* mange gange), at fugt får
skylden! Konstant dækker Nokia sig ind under dette. Der er ikke noget at
gøre, andet end at bide i det sure æble

\Mandal