Citron-te
Fra : Glenn [Odense]

Dato : 09-01-03 02:18

Hej

Jeg vil lige høre om der er nogle som ved om der er tilsat sukker i den
citron-te man kan købe i fakta?

Jeg tænker på den, hvor man skal smide 2-3 skefulde i kogende vand og så
røre rundt.

Mvh. Glenn

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-01-03 09:03

"Glenn [Odense]" wrote:

> [...]
> citron-te man kan købe i fakta?
>
> Jeg tænker på den, hvor man skal smide 2-3 skefulde i kogende vand og så

Hvad siger ingrediens-fortegnelsen?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 09-01-03 16:17

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad siger ingrediens-fortegnelsen?

Der står ikke noget om sukker. Men det der gør mig i tvivl, er at det smager
sødt [selv om der er citronte ], og det er den eneste slags te hvor jeg
ikke skal have sukker i. Når jeg mener "slags", så er det skovl i, og rør
rundt slagsen.
Nu bruger jeg mest fersken-udgaven, men har kun fundet den i Tyskland.

Glenn

Fra : Gladys

Dato : 13-01-03 15:05

"Glenn [Odense]" <corbin@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rundt slagsen.
> Nu bruger jeg mest fersken-udgaven, men har kun fundet den i Tyskland.

Produktet minder meget om tyrkisk æblete, som også er noget groft
pulverlignende noget som man blot hælder kogt vand henover og vupti er den
klar...og DEN slags indeholder masser af sukker. Du kan nok godt regne med
at den er temmelig sukkerholdig...underligt at der ikke står noget om det
under ingredienser.

venlig hilsen

Gladys