Downloade keynoten?
Fra : Peter Ursin

Dato : 09-01-03 00:24

Hej,
er det noget sted hvorfra man hente keynoten ned på computeren istedet for
streaming ?

mvh
Peter

Fra : Eolake Stobblehouse

Dato : 09-01-03 00:31

In article <Mq2T9.31843$Hl6.3320921@news010.worldonline.dk>, Peter
Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Hej,
> er det noget sted hvorfra man hente keynoten ned på computeren istedet for
> streaming ?

jeg tror at Apple har fjernet den mulighed totalt.
Hvilket irriterer mig, for man kan ikke starte fra begyndelsen.

Og jeg kan *stadig* ikke se den overhovedet.
Jeg kan på Virtual PC, men uden lyd!

Kan I andre? Prøv på:
http://www.apple.com/quicktime/qtv/mwsf03/
hvilket for mig henviser til:
http://stream.apple.akadns.net/

--

eolake@maccreator.com

http://MacCreator.com

Fra : Simon T

Dato : 09-01-03 07:23

> Og jeg kan *stadig* ikke se den overhovedet.
> [...]

Jeg får en fin side med en knap hvor der står Watch Now. Når man trykker
på den får man dette link åbnet i sin Quicktime Player:

<http://stream.qtv.apple.com/events/jan/macworld/live/mwsf_28_56_100_250
_ref.mov>

Jeg har med andre ord ikke det samme problem, omend jeg i lange tider
undrede mig over hvorfor knappen Watch Now ikke var dukket op klokken
17:45 (et kvarter før). Det viste sig selvfølgelig at man _skal_ have
QT6 for at se den MPEG4-stream som det åbenbart er...

Så prøv at hente den hvis du ikke har den:

<http://www.apple.com/quicktime/download/standalone>

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : Eolake Stobblehouse

Dato : 09-01-03 13:17

In article <1foiccf.1fex731se23kiN%simon@REMOVEsamfundsnasser.dk>,
Simon T <simon@REMOVEsamfundsnasser.dk> wrote:

> Jeg får en fin side med en knap hvor der står Watch Now. Når man trykker
> på den får man dette link åbnet i sin Quicktime Player:

> [...]

Fint, men får du også billede og lyd?
Min står på "configuring" i et par minuter, og så siger den
"disconnected".

--

eolake@maccreator.com

http://MacCreator.com

Fra : Eolake Stobblehouse

Dato : 09-01-03 16:40

In article <090120031214139112%eolake@maccreator.spamremove.net>,
Eolake Stobblehouse <eolake@maccreator.spamremove.net> wrote:
> [...]

Jeg bootede up i OS 9 (For første gang nogensinde) på min iMac, og nu
kunne jeg se keynoten!
Jeg synes det er en slem flub at jeg ikke kunne se den på to
forskellige maskiner på OSX.

Det var lidt nostalgisk at se OS 9. Men det gik over da først jeg
så/genså at jeg ikke kunne gøre noget i andre programmer mens der var
en progress bar på skærmen, for ikke at tale om at iMac'en crashede
efter en time, den har aldrig crashet i de to måneder jeg har brugt den
i OSX.

Forresten, ved nogen hvad det var for en web site Steve henviste til
som havde forudsagt "the most boring keynote ever"?

(Jeg synes det er dumt af Steve overhovedet at nævne rumor sites. De
eneste rigtige rumor sites jeg kender er ikke værd at nævne. Jeg tror
han inkluderer fx CNet, men hvem tænker på det.)

--

eolake@maccreator.com

http://MacCreator.com

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 09-01-03 18:10

Hej

- Og jeg får en melding om at hente QT 6 Pro, fordi der er for stor
båndbredde til at den kan ses med QTPlayer....

mvh. Erik Riochard

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 09-01-03 21:55

> - Og jeg får en melding om at hente QT 6 Pro, fordi der er for stor
> båndbredde til at den kan ses med QTPlayer....

Så snyd quicktime ved at angive en lavere hastighed på nettet via
quicktimekontrolpanelet.

--
Mvh Martin

"Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end"

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-01-03 18:13

> [...]

> Hvilket irriterer mig, for man kan ikke starte fra begyndelsen.
>
> Og jeg kan *stadig* ikke se den overhovedet.

Det virker helt perfekt her og jeg får endda en 250 Kbits version, som
jeg ikke fik på selve dagen. Da måtte jeg nøjes med 100 Kbit, hvilket
var ok, men en smule gnidret. Det spiller 100%.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 09-01-03 22:27

Hej...

...Så lykkedes det også her. - Jeg aner bare ikke, hvad jeg har gjort,
men pludselig virkede det hele med QT 6.02 og OS 9.1, fuld skærm og både
ret godt billede og god lyd - selv om det kun var en 100kbits version.

Den eneste forklaring, jeg umiddelbart kan give på, at det hidtil ikke
virkede, kan være, at linierne ret og slet var overbelastede...

- Og bortset fra det, så er jeg blevet så begejstret for den der nye
'monster' af en PB, så det ku' være, man skulle forsøge at 'organisere'
lidt kapital...

- Det eneste, jeg under ingen omstændigheder vil købe, er en skijakke med
indbygget iPod....BUUUUUH!!

mvh. Erik Richard