PGP
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-01-03 23:58

Greetings!

Hvor tit opdateres PGP-keyserverne?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Nicolai

Dato : 09-01-03 23:42

> Hvor tit opdateres PGP-keyserverne?

Hvad er de lige du vil have opdateret? Du uploader jo selv dine nøgler?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-03 09:17

In article <uUmT9.32776$Hl6.3409592@news010.worldonline.dk>,
nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk says...
> Hvad er de lige du vil have opdateret? Du uploader jo selv dine nøgler?

Jeg har fået en PGP-signeret mail og et fingerprint, men jeg kan ikke
hente vedkommendes public-key, da serveren jeg henter fra tilsyneladende
ikke er opdateret med de nyeste nøgler.

Fra : Anders Lund

Dato : 10-01-03 11:59

Jesper G. Poulsen wrote:
> Jeg har fået en PGP-signeret mail og et fingerprint, men jeg kan ikke
> hente vedkommendes public-key, da serveren jeg henter fra
> tilsyneladende ikke er opdateret med de nyeste nøgler.

Og du er sikker på at vedkommende har lagt sin public key på serveren?

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-03 12:39

In article <avm909$1841$1@news.cybercity.dk>, spam2003@andersonline.dk
says...
> Og du er sikker på at vedkommende har lagt sin public key på serveren?

Nej, det er jeg ikke længere helt sikker på. Der er endnu ikke dukket
noget op, så jeg må ha' fat i ham igen...

Fra : Nicolai

Dato : 10-01-03 17:31

> Nej, det er jeg ikke længere helt sikker på. Der er endnu ikke dukket
> noget op, så jeg må ha' fat i ham igen...

Det kan være synkroniseringen hvis han bruger en anden end keyserver.pgp.com ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-03 18:07

In article <QyCT9.33103$Hl6.3478397@news010.worldonline.dk>,

Jeg bruger selv http://pgpkeys.mit.edu:11371/

Fra : Nicolai

Dato : 10-01-03 19:20

> Jeg bruger selv http://pgpkeys.mit.edu:11371/

den jeg nævnte er standard i pgp 8.0. Kan det være der problemet ligger...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-03 20:46

In article <E9ET9.33166$Hl6.3492532@news010.worldonline.dk>,
nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk says...
> den jeg nævnte er standard i pgp 8.0. Kan det være der problemet ligger...

Jeg ved det ikke. Han bruger GnuPG.

Fra : Nicolai

Dato : 10-01-03 22:05

Jeg gætter på synkroniseringen. Bed ham uppe til en server i begge bruger.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-03 01:09

In article <nAGT9.33259$Hl6.3516348@news010.worldonline.dk>,
nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk says...
> Jeg gætter på synkroniseringen. Bed ham uppe til en server i begge bruger.

Han manglede en server