Suzuki Gsx 250 Hvor finder jeg info omkri~
Fra : Anders Dragsdahl

Dato : 08-01-03 22:49

Da jeg overvejer hvad jeg har chance for at forsikre dukkede denne maskine
op, men jeg har svært ved at finde info omkring den? nogen som kan hjælpe?

Jeg overvejer at tage kortet, men vil ikk bruge 10.000 på det hvis jeg
alligevel ikk kan forsikre noget som helst...

Gode forslag til en begyndecykel modtages gerne, dog helts racerstil, som
det er jo næsten er for alle 19 årige knægte :) ej, ALLE forslag modtages
med kyshånd... Gerne med vedligeholdelses udgifter taget i betragtning også,
da det er meget lidt på en 4 takst maskine jeg selv kan lave.. (jo skifte
olie og basale ting kan jeg da)

Mvh Anders Dragsdahl

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-01-03 23:11

"Anders Dragsdahl" <Nisseguf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
også,
> da det er meget lidt på en 4 takst maskine jeg selv kan lave.. (jo skifte

Nu skriver du GSX250 , i overskriften, men i postet vil du helst have en i
racer-stil. SÅ jeg
går ud fra , at vi snakker GSX-R 250?

Udemærket begyndercykel, hvis man får den droslet. På papiret har den flere
heste end tilladt, når
man har lille pap ! De er importeret til DK, og findes ikke i resten af
europa, så reservedele kan være smådyre (jeg har heldigvis selv en del).
Cyklen flytter sig (synes jeg) i et fint tempo, når man er ny i faget, og
den lyder rigtig fed. Eneste minus er at den skal have godt med omdrejninger
før der sker noget ! (kræver lidt roderi med venstre fod)
Ang. forsikring, så har jeg måtte konstatere, at som ny, og med en cykel der
har en værdi af ca 25000kr, så kan det overhovedet ikke betale sig
at kaskoforsikre!! Så er et par rigtige gode Abus lås nok en bedre
invistering.

Min er desværre ikke på plader endnu, men det skulle gerne komme her i
foråret!
Jeg har været ved at lave lidt hist og her på den. Slå et smut forbi
http://hjem.get2net.dk/tba/gsxr
der er massere af billeder !

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Anders Dragsdahl

Dato : 13-01-03 17:37

Takker MANGE gange for den bestemt brugbare info... fedt at du gider lave så
mange billeder, som oz newbies kan kigge lidt på og misunde :) Lurer lidt på
at jeg sys din maskine ser MEGET spittet ad ud på mange af billederne.. Er
det sådan at man skal forvente at kunne splitte ad ud fra en haynes manual,
og lidt fingersnilde? (læs: Med fingersnilde menes at man er x-knallert
roder)

Mvh Anders Dragsdahl

PS: det var selvf R modellen jeg mente... sover bare lidt i timen :)

Fra : wheeler

Dato : 08-01-03 23:13

Tillader mig at ændre subject til det rette (?)

Mon ikke et par stykker her i gruppen kan hjælpe ?

Wheeler

Fra : Jon Larsen

Dato : 10-01-03 17:26

> Mon ikke et par stykker her i gruppen kan hjælpe ?
>
> Wheeler
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Der står lidt om den på min hjemmeside.. Tekniske specifikationer og såen
på:

www.mobilixnet.dk/~mob21913

--
MVH.