Diplom til vinderne af DKF-prisen
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 08-01-03 22:50

Jeg melder mig gerne frivilligt, ligesom sidste år, til at fabrikere
vinderdiplomer og sende disse ud til vinderne (lægger porto ud, jeg er jo en
flinker fyr!). De vil blive lig dem der ligger på DKF-sitet for
2001-afstemningen på http://film.zoidberg.dk/, medmindre folk har
indvendinger.
Eneste jeg vil bede om er at nogen andre finder kontor-, fan-, eller
lignende adresser til de enkelte vindere, i stil med sidste år. Så skal jeg
endog gå så langt som at fabrikere et diplom til Audrey Tautou på fransk!
(Vidunderligt valg!)

Mvh Christian Engelbrecht

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-01-03 00:12

C. H. Engelbrecht skrev:
> Jeg melder mig gerne frivilligt, ligesom sidste år, til at
> fabrikere vinderdiplomer og sende disse ud til vinderne

Det ville være meget fint. Vi kan jo lige så godt gøre opmærksom
på, at vi er her. (Det minder mig om: Jeg prøvede for sjovs skyld
at indsende detaljerne om dk.kultur.film-prisen til IMDB's
filmprisliste. Desværre fandt de os ikke tilstrækkeligt
interessante for deres brugere rundt omkring i verden ...)

> (lægger porto ud, jeg er jo en flinker fyr!)

Det er du i hvert fald.

> De vil blive lig dem der ligger på DKF-sitet for 2001-
> afstemningen på http://film.zoidberg.dk/

Det var en udmærket udførsel, så jeg overlader det trygt i dine
hænder.

> Eneste jeg vil bede om er at nogen andre finder kontor-, fan-,
> eller lignende adresser til de enkelte vindere, i stil med
> sidste år.

Jeg kan godt hjælpe, hvis ikke nogen andre når det før mig. Jeg
kan måske få det gjort i morgen formiddag.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk