[VB6] MS Package and Deployment Wizard
Fra : Johnny E Jensen

Dato : 08-01-03 22:11

Hej NG

Et mindre problem der presser sig på!!!

Kan man med ovenstående adde filer som skal medtages i en installation
(filer som egentlig ikke
har noget med selve programmet at gøre - kunne være text filer eller
billeder - eller .dll filer til registrering ect. ect. )

Mvh - Johnny

Fra : CADmageren

Dato : 09-01-03 18:06

Hej Johnny.

En anden bruger her i newsgruppen anbefalede for et par måneder siden at
bruge programmet Inno Setup
Det er bare super, og så er det gratis!!!
En stor fordel i forhold til Package and Depl... er at hele programmet
inkl evt. andre ekstra filer kan pakkes ned i én enkel setup.exe

http://www.jrsoftware.org/isinfo.php

Mvh
Michael Christoffersen

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Borg

Dato : 10-01-03 13:18

Package and Depl finder selv de nødvendige dlls, Ocxs etc. Er der en måde
Inno Setup kan gøre det samme?

Venlig hilsen
Niels

Fra : CADmageren

Dato : 10-01-03 13:32

Nej det tror jeg ikke.

Men jeg bruger setup.lst fra package and dep... til at som hjælp

/ Michael Christoffersen

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Borg

Dato : 10-01-03 14:20

For det er jo netop det smarte ved package and dep... at den selv finder
alle filerne.

CUL8R

Fra : Niels Borg

Dato : 10-01-03 14:46

Hej Micahel,

Du have vel ikke et eksempel script jeg måtte have lov at kigge på.

Det bedste hilsner

Niels Borg

Fra : Johnny E Jensen

Dato : 11-01-03 00:07

Hej Niels

Ja Den finder selv de nødvendige .ocx .dll ect men hvis jeg vil have en file
(sertup.ini) med i installations filerne så finder den ikke denne fil
automatisk.

Men jeg fik lidt direkte hjælp, der er faktisk en mulighed for at 'Add'
filer når wizarden viser listen over de nødvendige filer den selv har
fundet. Klik på Add og du kan du vælge hvilken fil der skal medtages.

/Johnny

Fra : Niels Borg

Dato : 14-01-03 00:35

På en af de andre news sites fandt jeg dette lille tool:
ISTool (http://www.istool.org/) for Innosetup, der gør det muligt at rette
InnoSetup scripts i et mere bruger venligt miljø. Det er freeware.

Med venlig hilsen
Niels Borg.