Radeon 9500PRO og strømforsyning
Fra : Henrik Lyck

Dato : 08-01-03 22:08

Hvor stor en strømforsyning kræves for at kunne "føde" et radeon 9500 PRO?

Jeg tror der sidder en 200w i min Dell XPS B800R er den stor nok?

MVH

Henrik Lyck

Fra : JRS

Dato : 08-01-03 22:31

"Henrik Lyck" <henrikl@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor stor en strømforsyning kræves for at kunne "føde" et radeon 9500 PRO?
>
> Jeg tror der sidder en 200w i min Dell XPS B800R er den stor nok?

Kommer an på hvordan resten af systemet ser ud, og hvor god strømforsyningen
er (antal Ampere ved de forskellige Volt), men det er sikkert for lidt ..
300watt er nok et minimum ved et normalt halvstort system (athlon/xp/p4
eller lign)..

MVH
JRS

Fra : Thomas

Dato : 08-01-03 22:31

9500Pro leveres med en strømtyv, så 300W er nok minimum.
Thomas

Fra : Henrik Lyck

Dato : 08-01-03 22:49

Der sidder en PIII 800 og 256MB pc800 RDram en harddisk, et dvd drev, en cd
brænder + et netkort

Fra : JRS

Dato : 08-01-03 23:16

> Der sidder en PIII 800 og 256MB pc800 RDram en harddisk, et dvd drev, en
cd
> brænder + et netkort

Utroligt den kan køre med 200W
Jeg ville nok ta en PSU med i købet ..
MVH
JRS

Fra : Esben

Dato : 09-01-03 07:40

> "Henrik Lyck" <henrikl@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> cd
>

> Utroligt den kan køre med 200W

Hvorfor, der sidder da ikke alverden i den PC? Jeg ville prøve om ikke
grafikkortet kunne køre med den nuværende psu.
--
Esben

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 09-01-03 09:15

"Henrik Lyck" <henrikl@post6.tele.dk> wrote in message
> Hvor stor en strømforsyning kræves for at kunne "føde" et radeon 9500 PRO?
>
> Jeg tror der sidder en 200w i min Dell XPS B800R er den stor nok?

http://mirror.ati.com/products/pc/radeon9500pro/specs.html

Mads Holmer-Jensen

Fra : Henrik Lyck

Dato : 09-01-03 22:09

Er der nogen der ved hvor mange watt kortet bruger?