Fundet: banan pulver til mælk ;o)))
Fra : Morten Juel

Dato : 08-01-03 21:10

Yes baby, så fandt jeg det endeligt, milkshakemix med banan smag, det var i
"tiger"'en i Næstved centrum, det er lavet af http://www.hedebogaard.dk ØJ
det smager godt )

Ville bare lige dele det, da flere har spurgt efter det i tidens løb

Morten
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Ulrik Andreassen

Dato : 08-01-03 21:32

Synes egentlig lige at jeg har set noget i Netto. I sådan en helt
gennemsigtig pose blandt krydderier...

- Kristina

Fra : Tina

Dato : 08-01-03 21:45

"Ulrik Andreassen" <ulrik@infomail.dk> skrev i
> Synes egentlig lige at jeg har set noget i Netto. I sådan en helt
> gennemsigtig pose blandt krydderier...

Yep, Netto har lige haft et parti med blandede "godter" fra Hedebogaard
krydderier.

Man plejer også - sommeren igennem - at kunne finde Hedebogaard på div.
store kræmmermarkeder.

Tina

Fra : Ulrik Andreassen

Dato : 08-01-03 22:20

Tror nu hellere at jeg vil købe det der så. Jeg gider ikke i Netto
foreløbig. Den anden dag da jeg købte kaffe til stempelkanden i Netto var
noget af det kaffe jeg kom hjem med 6 mdr. for gammel. Bvadr!