Sikkerheds scanning
Fra : Per

Dato : 08-01-03 20:53

Hej Gruppe

Hvor mange steder kan man få lavet en sikkerhedsscanning af sit system (
ikke virus )

Per
www.oncd.dk
Nem og bekvem download.

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-01-03 21:29

Per skrev bl.a.:
> Hej Gruppe
>
> Hvor mange steder kan man få lavet en sikkerhedsscanning af
> sit system ( ikke virus )

https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Her kan du få tjekket dine porte.

Lars Raaby

Fra : Kent Friis

Dato : 08-01-03 22:17

Den Wed, 8 Jan 2003 21:29:20 +0100 skrev Lars Raaby:

>https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2
>
>Her kan du få tjekket dine porte.

Ja, hvis du for eksempel er bange for at forsvaret skjuler flyvemaskiner
i dine porte, kan du bruge den scanner.

Den finder også eventuelle stealth-fly.

Mvh
Kent
--
At køre i en stor Mercedes eller BMW viser ikke at man har mange penge.
Det viser blot at man er tysker.

Fra : Martin Christensen

Dato : 08-01-03 21:51

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 08-01-03 22:35

Per wrote:
> Hvor mange steder kan man få lavet en sikkerhedsscanning af sit system (
> ikke virus )

Jeg gætter på 42.

--
Christian E. Lysel, http://www.spindelnet.dk/

Kunst? http://www.firewallmonkeys.com/songs/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-01-03 23:11

In article <rk%S9.31689$Hl6.3295150@news010.worldonline.dk>, Per wrote:
> Hej Gruppe
>
> Hvor mange steder kan man få lavet en sikkerhedsscanning af sit system (
> ikke virus )

Vi har nok hørt fra 5-10 danske firmaer det seneste år.

Fra : Per

Dato : 08-01-03 23:28

Hej Povl
meddelelse news:slrnb1p8f4.1cd.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> Vi har nok hørt fra 5-10 danske firmaer det seneste år.
>
> --
> To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
> Writing to the above address will blacklist your mailserver.
> Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.

Kan du huske et par stykker, der kommer ikke noget frem på Jubii

Per
www.oncd.dk
Nem og bekvem download.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-01-03 02:05

Per skrev:

> Kan du huske et par stykker, der kommer ikke noget frem på Jubii

Drop Jubii, firmaet emmer af dårlig karma. I denne Google-søginng kan
du nok finde et eller andet som kan skanne det du vil have skannet:

Fra : Sune Storgaard

Dato : 09-01-03 16:21

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Drop Jubii, firmaet emmer af dårlig karma. I denne Google-søginng kan
> du nok finde et eller andet som kan skanne det du vil have skannet:

Ellers er der også
http://scan.sygate.com/ som faktisk er ret god taget i betragtning af hvad
man kan forvente af den slags forehavender...
Har en man en lille spand med linux er nmap dog klart at foretrække :)

/Sune