BCD anbefaling?
Fra : Christian

Dato : 08-01-03 20:40

Hej NG
Er der nogen der prøvet nogen af flg. BCD'er og hvad synes I om dem? Er der
nogen der er bedre end andre?
Den skal bruges til alm. all-round dykning i DK med enkeltflaske og tages
med på evt. rejser. Intet behov for vestflaske. Integ. bly et must.

Scubapro Glide 2000 (2002 versionen)
Cressi Sub S111
Seac Sub Pro2000
Seac Sub Pro Tech

VH
Christian

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 09-01-03 09:57

Christian wrote:
> Integ. bly et must.

Mjah.. desværre slider det rigtig meget på vesten at have blyet i den.. og
der er problemer med at tabe blyet og at man ikke kan dumpe det når man
ligger på ryggen..

> Scubapro Glide 2000 (2002 versionen)

Jeg har Glide 1000 tror jeg nok, og den er jeg egentlig meget tilfreds med..
men hvis jeg skulle vælge i dag så ville jeg købe en enkeltflaske vinge fra
Dk tech gear

http://www.dktechgear.dk/winger.htm

Fra : Tigeren

Dato : 10-01-03 14:59

hvad med Divesystem fra Scubagear. De ser ud til at være et godt system..

Mvh

Tiger

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 09-01-03 23:01

Her er nogle tests af de veste som du spørger til.
Det er fra det engelske blad DIVER.
http://www.divernet.com/equipment/0902divertests.htm#seac
http://www.divernet.com/equipment/0702divertests.htm#cressi
http://www.divernet.com/equipment/1200divertests.htm#seac

Der var desværre ikke en test af Scubapro'en

Bjarne