Feder pasta og ris ?
Fra : Torben Andersen

Dato : 08-01-03 19:32

Jeg som troede at det var sundt at spise pasta og ris !!

Måske jeg også skulle stoppe med at spise pasta og
ris.............................men efter at have tænkt over, så NEJ

Fra : Morten Boysen

Dato : 08-01-03 20:06

"Torben Andersen" <torben.andersen@removejubiimail.dk> skrev i en
meddelelse news:3e1c7518$0$71709$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg som troede at det var sundt at spise pasta og ris !!

Det er det også. Pasta og ris er indeholder dog meget energi i form af
kulhydrater. Det kan derfor være en god ide, at skære ned på disse
ting under en kur, men man behøver ikke at fjerne dem.

--
Morten Boysen

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-01-03 20:16

Torben Andersen wrote:

> Jeg som troede at det var sundt at spise pasta og ris !!

> Måske jeg også skulle stoppe med at spise pasta og
> ris.............................men efter at have tænkt over, så NEJ

I sig selv feder pasta, ris og kartofler ikke.

Men som alle andre kalorier, så bliver de enten forbrændt ved aktivitet
eller også sætter de sig på lår, balder og mave (og hvor man ellers har
fedtceller).

Så har du et stillesiddende liv og vil tabe dig, så er det nok en go ide
at se på hvor meget af dit daglige energiindtag du får fra pasta, ris og
kartofler.

Er dit liv tilgengæld bare fyldt med motion, cykelture og maratonløb, så
spis du bare videre.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk