2 spørgsmål vedr Nokia 3210?
Fra : Henning Lund

Dato : 08-01-03 19:40

Jeg har fået en gammel 3210 til reservetelefon, kan jeg ikke på en eller
anden måde blive fri for det operatørlogo der er i den nu, det er en
eller anden skør fisk som jeg ikke gider at kigge på .
Kan jeg fjerne det uden at spendere ca en 10ér til et andet logo?

Ringetoner, er der nogen her i gruppen der kan oplyse mig om hvordan jeg
bærer mig ad med at få bikset nogle høje toner sammen, det skal være
MEGET høje da jeg har et gevaldigt bøvl med at høre når telefonen ringer
på mit job, kan man ikke lave det via komposeren i telefonen, jeg har
eksperimenteret med det, men synes ikke jeg kan få den til at lave de
høje toner som f.eks er i nogle af melodierne som er i telefonen fra ny,
slutteligt, hvad skal man stille "lydindstilling/ringetoner" på for at
telefonen ringer højest, stigende eller 1 ring?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 08-01-03 23:51

> [...]
> slutteligt, hvad skal man stille "lydindstilling/ringetoner" på for at
> telefonen ringer højest, stigende eller 1 ring?
Hva' med en vibrator så ? Hvis du ikke selv er meget for at sætte den i er
der sikkert en del her der kan gøre det.
Hvis du bor i nærheden af Roskilde gør jeg det gerne for 150.
Det kan selvfølgelig kun bruges hvis du har den på dig

MVH
Morten

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-01-03 14:16

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller anden skør fisk som jeg ikke gider at kigge på .
> Kan jeg fjerne det uden at spendere ca en 10ér til et andet logo?

Jreg fik tidligere nedenstående hjælp da jeg havde samme problem med
en 3310. Prøv om det ikke også virker på 3210:

På en nyere Nokia-telefon :3310 og 3330 kan du taste for at slette logo

*#OPR0LOGO#

altså :

*#67705646#

Claus

Fra : Henning Lund

Dato : 10-01-03 13:04

Jeg takker for begge svar, logoet må jeg leve med.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-01-03 03:18

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in message
> Claus E Beyer skrev:
>
> Jeg takker for begge svar, logoet må jeg leve med.

Ikke nødvendigvis.

Send mig dit mobilnummer med en almindelig mail så skal jeg fjerne det
herfra.
Du skal så bare acceptere det logo jeg sender dig men når du har gjort det
så forsvinder
logoet fra din telefon og du kan se netværksnavnet.

Steven.
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.