Mine nøgler er altid væk (HJÆLP)
Fra : Tikka

Dato : 08-01-03 16:35

Hej

Kan man få en nøglering der aldrig bliver væk ?????

Jeg ved engang kunne man købe en nøglering
hvor man fløjtede så bippede den.

Har ledt i hele Randers, men uden held....

KAN I HJÆLPE MIG.

Og jeg vil ikke gå med den i en strik om halsen eller "pilleren" .......

Fra : Nette

Dato : 08-01-03 19:31

"Tikka" wrote in message
> [...]
>
> KAN I HJÆLPE MIG.
>
> Og jeg vil ikke gå med den i en strik om halsen eller "pilleren" .......

Hvorfor ikke investere i sådan en af de her bånd, som man tager over hovedet
og under den ene arm?
Sådan en er forresten uhyre nem selv at sy.

Nette

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 08-01-03 19:50

> Kan man få en nøglering der aldrig bliver væk ?????

Nej, men du kan indøve en vane med altid at lægge den i din venstre
jakkelomme. Så bliver den ikke væk, men ligger på sin plads

Mvh Maria