Dæk
Fra : Uffe Iversen

Dato : 08-01-03 17:50

Hej
Hvor kan man købe billige gode dæk - måske i virkligheden bare billige dæk?
I nærheden af Aalborg eller i nærheden af Randers eller på nettet.
Mvh Uffe

Fra : Kenneth T

Dato : 08-01-03 19:20

> Hvor kan man købe billige gode dæk - måske i virkligheden bare billige
dæk?
> I nærheden af Aalborg eller i nærheden af Randers eller på nettet.

Det kan du hos http://www.reifenversand.com de ligger i sydtyskland.

Jeg har selv handlet der sidste år (5-6gange), priser for eks. Pilot Sport
180/55ZR17 140euro=1057dkkr imod 1800-2000 i danmark og forsendelse er
omkring 60dkkr for 1dæk & 120dkkr for 3dæk.

Angående monteringen så er der nok desværre ikke mange MC-forretninger der
vil sætte det på for en rimelig pris, hvis de ikke selv sælger dækket.
Derfor så afmontere du bare selv dit hjul, gør det pænt rent, smider det bag
i en bil og kører hen til et dækcenter i dk.
De fleste kan montere dækket for 100kr, mange kan også afbalancere det.
(Kan du ikke finde et dækcenter, så prøv en knallert forretning, de sætter
jo også dæk på scootere)

-
MVH
Kenneth T
ZX9R

Fra : bo-gsx-R

Dato : 09-01-03 17:09

> Det kan du hos http://www.reifenversand.com de ligger i sydtyskland.
> MVH
> Kenneth T
> ZX9R

jeg har tænkt lidt på dunlop 207 eller pilot sport.
men aner virkelig ikk hvilken compound!
har du ( i ) et foreslag?
jeg kører sjovt når solen skinder.
jeg har et par bt010 på nu. som nok skal skiftes
i efteråret.

Og er der forskel på om jeg kører 190mm eller 180?
på en 6" ??
bo-gsxR750 '99

Fra : Moller

Dato : 09-01-03 17:26

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev i en meddelelse
> dæk?
>
> Det kan du hos http://www.reifenversand.com de ligger i sydtyskland.

Når det er sagt, så kan det anbefales at kigge på denne side
http://www.pmc.dk/daekguide.htm

Den er skrevet specielt til os Tysk Sprogspassere, som bare vil ha sig
nogen goe billige dæk.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... Metzler M22 dæk.
Suzuki GSF 1200 S ... Pilot Sport, og fuck de står bare godt fat :)

Fra : Mads Lund

Dato : 09-01-03 08:23

> Hvor kan man købe billige gode dæk - måske i virkligheden bare billige
dæk?
> I nærheden af Aalborg eller i nærheden af Randers eller på nettet.
> Mvh Uffe

Hvilken størrelse drejer det sig om ?

Hvis vi er i den lidt smallere afdelig er der en fyr i Randers som sælger
brugte dæk fra politiet olign. Og der kan man få fine dæk til ganske
fornuftige priser. Jeg tror nok han hedder Malte eller noget i den stil. Men
det kan jeg da finde udaf.

Mads Lund
Ninja9RT