Java Class Library plakat.
Fra : Peter

Dato : 08-01-03 17:23

Hejsa.

Er der nogen der ved hvor man kan få fat subj.?

Jeg kan kun finde dem i USA. hos addison-wesley og amazon og der koster
fragt 50$. Det er jeg for fedet til når plakaten kun koster 7$

Peter

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 08-01-03 18:14

"Peter" <p@t.dk> wrote in message
> [...]
koster
> fragt 50$. Det er jeg for fedet til når plakaten kun koster 7$

Hej Peter og gruppen...

Hvis den ikke kan skaffes billigere andre steder, kunne en sambestilling
måske være løsningen.. Jeg kunne da godt være interesseret, hvis prisen
kom ned i et OK leje ??

MVH Kenneth Egholm

Fra : Michael Banzon

Dato : 09-01-03 01:33

Kenneth Egholm wrote:
> [...]
>
> Hvis den ikke kan skaffes billigere andre steder, kunne en sambestilling
> måske være løsningen.. Jeg kunne da godt være interesseret, hvis prisen

Yeah! Hørt! O's' mig!

/ Michael

Fra : Peter

Dato : 10-01-03 04:18

Hej gruppe..

Jeg fandt sku en enkelt i vores boghandel (polyteknisk på DTU).

Jeg har bedt dem om at bestille flere hjem, jeg skal nemlig også bruge et
par stykker mere.
Det er den her de har: http://java.sun.com/docs/books/poster/ The JavaTM
Class Libraries Poster, Seventh Edition
Covering the Java 2 Platform, Standard Edition, v1.4

Den kostede 200 spir og er stor som bare faen.

Jeg skal nok prøve og holde dem i ørene, så de får bestilt nogle flere, hvis
der er nogen der er interesseret.

MVH

Peter

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 10-01-03 10:50

"Peter" <p@t.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg fandt sku en enkelt i vores boghandel (polyteknisk på DTU).

> Jeg skal nok prøve og holde dem i ørene, så de får bestilt nogle

Joo tak, det er jeg da stadigvæk..

MVH Kenneth Egholm..

Fra : Ole Lambæk

Dato : 10-01-03 13:50

Kenneth Egholm wrote:
> Joo tak, det er jeg da stadigvæk..

www.saxo.dk har den også til 142 Kr. ...
Søg efter ISBN : 0321118871

Mvh.
Ole Lambæk

Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 09-01-03 02:17

Peter wrote:
> Er der nogen der ved hvor man kan få fat subj.?
>
> Jeg kan kun finde dem i USA. hos addison-wesley og amazon og der koster
> fragt 50$. Det er jeg for fedet til når plakaten kun koster 7$

De kan også købes via Amazon
<http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0201716232//102-1139476-2601717?v=glance&me=ATVPDKIKX0DER&st=books>

Jeg ved ikke, hvad de tager i fragt, men mon ikke,
det er væsentlig billigere end 50$.
Jeg kunne egentlig også godt bruge en.

Mvh
Martin Møller Bæk

Fra : Jasm

Dato : 11-01-03 11:18

> [...]
17?v=glance&me=ATVPDKIKX0DER&st=books>

> Jeg ved ikke, hvad de tager i fragt, men mon ikke,

Hvis der er nogen der påtænker at bruge Amazon, så sørg for at bruge den
britiske butik, ellers risikerer I at skulle betale told-afgifter og så er
det ikke så billigt længere.
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0321118871/qid%3D/026-3763819-66732
15
/Jasm