norton firewall bloker backdoor/subseven
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 08-01-03 17:07

Hej jeg har et spørgsmål ang. Norton firewall. Næsten hver gang jeg starter
min pc op kommer min firewall med en sikkerhedsalarm der står "bloker som
standard backdoor/subseven trojan" (og noglen gange er det back oriffe) hvad
er det, er det en som prøver at komme ind på min pc ?

mvh. Jørgen Nielsen jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk

Fra : F.Larsen

Dato : 08-01-03 21:47

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
hvad
> er det, er det en som prøver at komme ind på min pc ?

Som du skriver det er du ikke angrebet, men programmet fortæller dig blot at
den blokere for indtrængen hvsi den vil forekomme.

http://www.sans.org/rr/malicious/subseven.php
http://groups.google.com/groups?q=Norton+firewall+backdoor%2Fsubseven+&ie=UT
F-8&oe=UTF-8&hl=en&btnG=Google+Search

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-01-03 19:02

> [...]
at
> den blokere for indtrængen hvsi den vil forekomme.

Tak for svaret så kan jeg sove roligt om natten igen

MVH Jørgen Nielsen