Softicemaskine
Fra : Søren

Dato : 08-01-03 16:52

Hej

Er der nogen som ved hvor man kan leje en softicemaskine i nærheden af
Hjørring

Hilsen Søren

Fra : Dorthe

Dato : 08-01-03 23:16

On Wed, 8 Jan 2003 16:51:32 +0100, "Søren" <sorenjorg@mail.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen som ved hvor man kan leje en softicemaskine i nærheden af
>Hjørring
>
>Hilsen Søren
Hej Søren
der er måske ne chance her - de reklamerer ikke med softicemaskiner
men med at de har alt !-
http://www.ranum-teltudlejning.dk/EXPLORE/MADOGDRIKKE/MOGD.HTML

måske skal du helt ned til - Midtjysk Fest og Serviceudlejning -
de har softicemaskiner tlf: 75761655.

Eller køb en brugt - og lej den ud når i ikke selv har brug for den -
se -
http://www.maskinauktioner.dk/sogauktion-lister.asp?beskrivelse=softicemaskine&Submit=S%F8g+efter+vare&auktionsid=1

Fun4kids lejer ligeledes ud - men transporten bliver sikkert for dyr -
de køre vidst kun ud fra firma på Sjælland-
http://www.fun4kids.dk/default.asp?menu=softice

God fornøjelse - pas på ikke at få mavepine !

Kærligst Dorthe

Fra : Mulle's mor Heidi

Dato : 08-01-03 23:19

--
<klip>

Jeg ved det ikke, men vil blot give et godt råd.
Når man har sådan en maskine, skal man sørme være om sig mht. rengøring,
Levnedsmiddelkontrollen har strenge krav, men om de tjekker hos "private"
ved jeg ikke. Det er specielt colibakterier og kimtal, der er problemer med,
og sørger man ikke for korrekt rengøring, kan man faktisk komme til at gøre
folk syge (mavepine mv)

Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk/hei/

Fra : Lars Kristensen

Dato : 09-01-03 18:07

"Søren" <sorenjorg@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen som ved hvor man kan leje en softicemaskine i nærheden af
> Hjørring

Hejsa

Jeg arbejdede på et tidspunkt på Frederiksborg Is - som desværre er lukket.
De havde en masse ismaskiner som de lejede ud til kiosker osv.
Jeg må indrømme, ved ikke om man som privatperson kunne leje en sådan for en
kortere periode, men prøv, hvis i har et ismajeri i nærheden, så prøv at
spørge dem eller spørg hos nærmeste is depot...

- Lars