TDC GPRS
Fra : Lars Knudsen

Dato : 08-01-03 15:43

Hejsa,

Jeg har lige fået en Nokia Datacard med tilhørende SIM-Kort og GPRS
abonnement hos TDC. Det virker fint, rent teknisk, jeg får signal og kan
forsøge opkald til GPRS Internet til nummer *99#

Man kan/skal angive brugernavn og passsword, hvor jeg ikke har fået et
sådant. Har tidligere haft GPRS hos Sonofon hvor det blot var 'internet' som
bruger og intet password. Damen hos TDC Mobil support mente at jeg skulle
bruge mit brugernavn og password - "der nok var det samme som på min PC på
kontoret, men jeg kunne kontakte min IT afdeling for at få det hvis jeg var
i tvivl"... Godt-så...

Er der nogen der ved, om man skal have et særskildt internetabonnement hos
TDC for at få internet til at køre via GPRS? Eller er der et tilsvarende
generisk brugernavn som hos Sonofon??

Tusind tak...

** Lars

Fra : Lars Brink

Dato : 08-01-03 16:04

Hej!

> Er der nogen der ved, om man skal have et særskildt internetabonnement hos
> TDC for at få internet til at køre via GPRS? Eller er der et tilsvarende
> generisk brugernavn som hos Sonofon??

Jeg har haft held med at lade både brugernavn og password være tomt!

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 08-01-03 21:25

> Jeg har haft held med at lade både brugernavn og password være tomt!

Enig! .. Jeg har haft problemer med at connecte min 7650 via GPRS til min
POP3-mail. I den forbindelse fik jeg at vide at der var nogle forskellige
adgangspunkter. Nogle enheder kunne med nogle punkter og andre ikke! Hun
vidste ikke præcis hvad forskellen var, men en eller anden
konfigurationsmæssig forskel er der vel?

Her er adgangspunkterne du kan prøve:

*98*1#
*98*2#
*98*3#