T 28 hvordan skiller man den ad???
Fra : Bent Jensen

Dato : 08-01-03 10:08

Min dejlige T 28 er død.
Skulle svare eet opkald og alt gik ud.

Der er inget liv ej heller når man lader.

Jeg ville skille den ad (der var jo ikke noget at tabe), men der sidder
ingen skruer, og jeg tør ikke brække i den, da
der så nok bliver brækket nogle tapper af.
Har i et råd om hvordan man skiller den ad??

på forhånd tak.

Bent

Fra : H3nrik V!

Dato : 08-01-03 14:31

"Bent Jensen" <bentjensen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Min dejlige T 28 er død.

> Jeg ville skille den ad (der var jo ikke noget at tabe), men der
> sidder ingen skruer, og jeg tør ikke brække i den, da
> der så nok bliver brækket nogle tapper af.

LOL! Det samme problem stod jeg med... Den der liste, der sidder hele vejen
rundt om mobilen. Den skal af... Af med antennen først, og så forsigtig
vippe listen af. Pas på - man ridser nemt. Man kan evt holde den 'åben' med
tandstikkere eller lign. Den skal af hele vejen rundt, så gi'r det sig selv
når den er væk af vejen...!

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...