Udskiftning af cover på T68i
Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 08-01-03 08:27

Hejsa.

Jeg har set, at man nu kan få T68i i en pæn mørkegrå version, men jeg har
ikke kunne finde covers eller batteri nogle steder.

Er der nogle, som kender et sted, hvor man kan købe disse ting?

Mvh Rasmus

--
(Fjern fisken i min email adresse)

Fra : **TRADS**

Dato : 08-01-03 09:29

Aut. værksted..
Pga statisk elektrisitet .osv .osv

Fra : Abel

Dato : 08-01-03 11:10

....og det koster ca. 400-500,- at få gjort - billigere at sælge telefonen og
købe en T68 (uden i) ved sonofon for 1999,-

--
mvh.
Abel

Fra : **TRADS**

Dato : 08-01-03 11:16

BILLIGER ????
Hvor har du gået i skole ??
400kr kontra 2000kr = dif 1600kr Samtidig skal han nedgrader til (unde i)
Helt ærlig !!??!!

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 07-01-03 11:29

"**TRADS**" <trads@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
> BILLIGER ????
> Hvor har du gået i skole ??
> 400kr kontra 2000kr = dif 1600kr Samtidig skal han nedgrader til (unde
i)
> Helt ærlig !!??!!

1. Manden kan jo ligesom sælge din "gamle" T68i (mon ikke han kan få
1600 i DBA?)
2. Han får en helt *ny* telefon
3. T68i fåes jo faktisk med den grå front, så nedgradering?
4. Der er *ingen* forskel på T68i og en opdateret T68m

\Mandal

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 08-01-03 14:10

Tak for svarene.

Jeg havde egentlig håbet på at kunne købe et cover et sted og klare det
selv. Jeg har adgang til ESD sikkert laboratorium, så statisk elektricitet
burde ikke være et problem.

Jeg prøver at forhøre mig hos en autoriseret forhandler.

Mvh Rasmus

Fra : Per Sørensen

Dato : 08-01-03 17:12

Nå jeg kan da godt gøre det?
Med venlig hilsen
Per Sørensen

Email : djubi@djubi.dk

Fra : Nuggi

Dato : 08-01-03 16:46

Tjoo der er da blåt lys i en I model, hvilket der ikke er i en M model

Nuggi

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 08-01-03 23:32

Nuggi wrote:
> Tjoo der er da blåt lys i en I model, hvilket der ikke er i en M model

Troede kun, det var popdrenge og piger, der gik op i det

\Mandal