Apropos en krum pik... *GG*
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 08-01-03 07:32

Det er kun tiltænkt fyrene her i gruppen, men derfor kan pigerne da godt
læse med og få sig en lille griner *GG*

Kom til at tænke på en "undersøgelse" en kammerat engang lavede, og vil da
lige prøve den samme undersøgelse her..
Min kammerat havde spurgt over 200 fyre i forskellig aldersgruppe, og de
måtte hver som en give ham ret, dog skulle nogen af dem lige hjem og
undersøge sagen før de kunne svare ham.. *GG*

Prøv at kigge på din pik når den er stiv.. Hvis du (som størstedelen af
landet befolkning) har en "normal" pik, vil du sikkert blive overrasket over
dette:

Hvis du primært (eller kun) bruger højre hånd til at onanere med vil din pik
være en lille smule skæv til venstre side..
Hvis du primært (eller kun) bruger venstre hånd til at onanere med vil din
pik være en lille smule skæv til højre side..
Hvis du bruger begge hænder lige tit (eller på en gang *GG*) vil din pik
pege lige frem..

Når jeg skriver "en lille smule skæv", mener jeg EN LILLE SMULE.. Der er
altså ikek tale om flere cm, men måske kun få milimeter, evt 1 cm..

Er der nogen der har lyst til at give en kommentar??

Og ja.... Jeg var selv blandt de "over 200 fyre" min kammerat spurgte og
måtte selv give ham ret..

Kan man så derved konkludere at man selv er skyld i at ens pik er skæv??

/Henning

Fra : Jacob Jensen

Dato : 08-01-03 09:21

> Kan man så derved konkludere at man selv er skyld i at ens pik er skæv??

LOL

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 08-01-03 09:49

> [...]
> måtte selv give ham ret..
>
> Kan man så derved konkludere at man selv er skyld i at ens pik er skæv??

Har selv sammen med en kammeret udført samme undersøgelse, dog kun i
vennekredsen.

Resultatet var dog det samme, det er sku sikkert rigtigt nok så.

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-01-03 11:05

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man så derved konkludere at man selv er skyld i at ens pik er
skæv??

Kunne det ikke være omvendt - Altså at skævheden ubevidst får effekt på
hvilken hånd man vælger?

/Alex

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 08-01-03 11:37

"Alex Linaa" <@a@linaa.com@ingenspam.com> wrote in message
> "*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> skæv??
>
> Kunne det ikke være omvendt - Altså at skævheden ubevidst får effekt på
> hvilken hånd man vælger?

Hvilken hånd du bruger har sandsynligvis noget at gøre med om du er højre-
elelr venstrehåndet..

/Henning

Fra : ThomasG

Dato : 08-01-03 11:12

"*DrømmeFyren*" skrev d. 08-01-03 07:32 dette indlæg :

> Kan man så derved konkludere at man selv er skyld i at ens pik er
skæv??

Ja

Men det er da ikke på grund af at du onanere med den ene eller den anden
hånd.

Det er fordi du er højre eller venstre håndet og dermed bruger din F.
eks. højre hånd til at ligge kalorius tilbage på plads når den er færdif
med at blive brugt ( på den ene eller den anden måde ) og vis du bruge
højre hånd ligger din din pik ind til venstre og omvendt.

Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : yossarian

Dato : 08-01-03 11:18

hvordan har håndteringen så været når krumningen foregår op- eller nedad? er
det noget med et fast overhåndsgreb kontra et underhånds ditto?
iøvrigt tankevækkende at en gennemsnitspik, tilsyneladende, lige så ofte
krummer nedad (også hos mig iøvrigt) . nu har de fleste heteroseksuelle mænd
formodentlig kun erfaring med andre mænds pikke via porno. der er pikkene
ofte meget større end gennemsnittet, hvis man skal tro på tallene der her
været fremme her. og hvis de (pikkene i pornofilm) peger nogensomhelst
steder hen, er det opad! det se selvfølgelig også mere potent ud... eller
hvad?

-Y-

Fra : ThomasG

Dato : 08-01-03 11:38

"yossarian" skrev d. 08-01-03 11:18 dette indlæg :

> [...]
> været fremme her. og hvis de (pikkene i pornofilm) peger nogensomhelst
> steder hen, er det opad! det se selvfølgelig også mere potent ud...

Konklusionen af det jeg skrev før var at det kommer an på hvordan den
bliver lagt på plads efter brug.

Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : CeeJay

Dato : 08-01-03 19:00

> Kan man så derved konkludere at man selv er skyld i at ens pik er
> skæv??

Måske .. men er det ikke det værd ? *g*

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-01-03 01:57

> Er der nogen der har lyst til at give en kommentar??

Ja jeg må sige at du ikke har ramt plet hos mig... Og jeg vil da betegne den
som værende meget normal i forhold til dem jeg har set på billeder og lign.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : René

Dato : 10-01-03 14:48

Ja, mig rammer du plet hvad, krummer lidt til venstrer og bruger højrer
hånd

Men hvis jeg nu bruger venstrer, retter den så op?*g*

> --
Med Venlig Hilsen
René

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 11-01-03 22:49

"René" <rene.k@e-box.dk> wrote in message

> Ja, mig rammer du plet hvad, krummer lidt til venstrer og bruger højrer
> hånd
>
> Men hvis jeg nu bruger venstrer, retter den så op?*g*

Det skulle man næsten mene.... Hvis man bruger den anden hånd LÆNGE NOK...

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-01-03 23:47

[Anders Houmark | Fri, 10 Jan 2003 01:56:50 +0100]

>Ja jeg må sige at du ikke har ramt plet hos mig...

Heller ikke hos mig; jeg har godt nok være en flittig onanist i mange
år, men den stritter stadig helt ligeud.

> Og jeg vil da betegne den som værende meget normal i forhold til dem jeg har set på billeder og lign.

Jamen, fly mig et billede, og jeg skal da gerne afgøre det...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-01-03 01:02

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [Anders Houmark | Fri, 10 Jan 2003 01:56:50 +0100]

> Heller ikke hos mig; jeg har godt nok være en flittig onanist i mange
> år, men den stritter stadig helt ligeud.

:)

> Jamen, fly mig et billede, og jeg skal da gerne afgøre det...

hehe bah :P

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-01-03 18:16

Anders Houmark <anders@andersh.dk> skrev:

> hehe bah :P

Kom nu din kylling

Rene er, trods alt, nordeuropas største pikekspert.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-01-03 22:03

[Mark Thomas Gazel | Mon, 13 Jan 2003 18:16:08 +0100]

>Kom nu din kylling
>Rene er, trods alt, nordeuropas største pikekspert.

Tak for din støtte, du kan TRO jeg værdsætter det!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : John Sahl

Dato : 14-01-03 00:09

Rene' Hjorth wrote:
> [Mark Thomas Gazel | Mon, 13 Jan 2003 18:16:08 +0100]

> Tak for din støtte, du kan TRO jeg værdsætter det!

Hold nu op med det flirteri og gør noget ved det

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Se hvem der vandt julekonkurrencen og skal være