Nokia Bluetooth
Fra : Nicolai

Dato : 08-01-03 04:35

Nogen der ved hvornår?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

(Fjern nospam og de store bogstaver i adressen...)

Fra : Basic Electronics

Dato : 08-01-03 11:46

Hej
Hvornår hvad??
MVH Janus Olsen

Fra : Lars Brink

Dato : 08-01-03 15:32

Hej!

> Nogen der ved hvornår?

Min 6310i har det allerede!

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : JMo.

Dato : 08-01-03 18:04

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> wrote in

> Nogen der ved hvornår?

Nøøh, ikk' rigtigt.. Da de udsatte det medio november sagde de Q1/03. Hvis
det holder, og det ellers går som det plejer vil det være det samme som
slutningen af marts

Prøver lige at grave i om der er kommet en dato i morgen. Men jeg tror ikke
de vil ud med noget.

Fra : Nicolai

Dato : 08-01-03 19:42

> Nøøh, ikk' rigtigt.. Da de udsatte det medio november sagde de Q1/03. Hvis
> det holder, og det ellers går som det plejer vil det være det samme som
> slutningen af marts
Fandt lige ud af jeg nok skulle have sagt headset, men det ligner heldigvis at du HAR gættet det :)

> Prøver lige at grave i om der er kommet en dato i morgen. Men jeg tror ikke
> de vil ud med noget.
Håber. Ellers må jeg hoppe på GN Netcom ... :(

Fra : JMo.

Dato : 09-01-03 18:11

> Fandt lige ud af jeg nok skulle have sagt headset, men det ligner
> heldigvis at du HAR gættet det :)

Jow, jow da.. PC-Card har de jo droppet. Og deres telefoner påstår de jo
har virket længe..

> Håber. Ellers må jeg hoppe på GN Netcom ... :(

Der var desværre ikke bid... "Ukendt levering/Q1-03"

Fra : Nicolai

Dato : 09-01-03 23:41

> Der var desværre ikke bid... "Ukendt levering/Q1-03"

Det er utroligt. Har de været et lille år om det nu? hvor svært kan det være?

Fra : JMo.

Dato : 10-01-03 00:11

> Det er utroligt. Har de været et lille år om det nu? hvor svært kan
> det være?

Nja.. HDW-2 blev præsenteret 26/9-02:
http://press.nokia.com/PR/200209/874947_5.html

Men de præsenterede jo HDW-1 allerede 19/11-01, men det kom jo som bekendt
aldrig:
http://press.nokia.com/PR/200111/840875_5.html

Spørgsmålet er om de bare vil lægge pres på S/E, Jabra og Nextlink?? Vi må
se hvad der sker...

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-01-03 03:26

"Nicolai" <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvornår?

Lige nu

Simpelt spørgsmål = simpelt svar

Steven.
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.