Newsserver i udlandet?
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-01-03 02:10

Hej

Fra en gammel Mac bruger - (har også været med her i gruppen), der har
boet i udlandet, og som flyttede tilbage til Danmark, og nu igen er
flyttet tilbage, har jeg fået et spørgsmål om, hvilke udenlandske
newsservere, der har de danske Mac grupper med.

Han bruger gmx.net som ISP - altså en tysk udbyder, men det er jo
desværre ikke ensbetydende, at han kan benytte danske grupper på den, -
svjv. er gmx primært en webbaseret ISP. Kan han fx. bruge Sunsite eller
er der andre?

Jeg har nemlig lagt mærke til, at nogle gange, så kommer Sunsites indlæg
via Holland, - Den Haag eller Amsterdam...

mhv. Erik Richard

Fra : Eolake Stobblehouse

Dato : 08-01-03 03:29

In article <3E1B7A71.B613DFF0@mail1.stofanet.dk>, Erik Richard Sørensen
> [...]
> flyttet tilbage, har jeg fået et spørgsmål om, hvilke udenlandske
> newsservere, der har de danske Mac grupper med.

Jeg bruger newscene.com og altopia.com. De har begge to kolonorme
mængder af grupper, inkl. danske grupper. De er også begge to
betalingsservices, skal siges.

Eolake

--

eolake@maccreator.com

http://MacCreator.com

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 08-01-03 10:08

> [...]

> flyttet tilbage, har jeg fået et spørgsmål om, hvilke udenlandske
> newsservere, der har de danske Mac grupper med.

Jeg bruger Freie Universitäts server i Berlin.

Den fungerer problemfrit for mig, er gratis og har alle dk-grupper med.
Registrering kræves dog.

<http://news.cis.dfn.de/>

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-01-03 14:54

Hej Mikkel - og til Donald

Tak for de oplysninger I bnegge har givet. Så har han flere muligheder. -
Så det lader jeg gå videre til ham.

mvh. Erik Richard