Musik fra Startour-reklame
Fra : Jan Matthiesen

Dato : 08-01-03 02:07

Hej,

Kunstner / titel på musikken på StarTours tv-reklame? Noget med "...when
you're in the world...." "...if I was lonely; I'd kick off my shoe..."

hvem kan hjælpe?

- Jan

Fra : Anders Buch

Dato : 08-01-03 10:23

"Jan Matthiesen" <matthiesen@tdcadsl-dk> wrote

> Kunstner / titel på musikken på StarTours tv-reklame? Noget med "...when
> you're in the world...." "...if I was lonely; I'd kick off my shoe..."

Kig først her:

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

Og så her:

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/reklamefirma.htm

Og så kan du se, at det Billy Paul's "Your Song" fra 1972 som Star*Tour
bruger.

Du kan læse mere om Billy Paul, hans musik, albums og så videre her:

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=4:19:34|AM&sql=Bqyg9kemt7q7z

Og så er det vist besvaret:

http://shor.ter.dk/796561133

For 20'ende gang ...

- Anders

Fra : Per Larsen

Dato : 08-01-03 12:47

De er faktisk begyndt at spille den på P3. Tænk jer at spille Reklamemusik i
radioen. Men ok nummer.

Mvh Per

Fra : Aston Villadsen

Dato : 08-01-03 12:56

On Wed, 8 Jan 2003 12:46:36 +0100, "Per Larsen" <plarsenn@privat.dk>
wrote:

>De er faktisk begyndt at spille den på P3. Tænk jer at spille Reklamemusik i
>radioen. Men ok nummer.
>
>Mvh Per

Hmmm....det er vel ikke så vildt taget i betragtning at en masse af
det de spiller på P3 bliver markedsført med tv-reklamer. Så om det er
den ene eller den anden vej er vel hip som hap

lige nu spiller p3 Jons nye single :)

Fra : BadBack

Dato : 08-01-03 13:14

Aston Villadsen <aston@villadsen.com> wrote in

> [...]
> det de spiller på P3 bliver markedsført med tv-reklamer. Så om det er
> den ene eller den anden vej er vel hip som hap

Jeg lytter til P4!

Fra : -V-

Dato : 08-01-03 13:27

"Per Larsen" <plarsenn@privat.dk> skrev i en meddelelse

> De er faktisk begyndt at spille den på P3. Tænk jer at spille Reklamemusik
> radioen. Men ok nummer.

Nu har han jo ikke indspillet nummeret netop til den reklame, så det er vel
ikke så sært.
Startour har jo fundet ud af, at det er et fedt nummer, som vi andre også
godt kan lide - smart, ikk'?

Tænk, hvis man efterfølgende ikke kunne spille numre, som er blevet brugt i
reklamer eller spots... Gisp!
Så kunne jeg aldrig høre Irish Boy, Enya, Timo Maas eller Abba mere!
(I virkeligheden hører jeg kun regelmæssigt den ene af de ovennævnte - de
andre var bare for at virke lidt vigtigt - undskyld...)

-V-

Fra : Troels

Dato : 08-01-03 14:08

> [...]
> (I virkeligheden hører jeg kun regelmæssigt den ene af de ovennævnte - de
> andre var bare for at virke lidt vigtigt - undskyld...)

Det er Enya du godt ka li ik?

/Troels

Fra : -V-

Dato : 08-01-03 14:12

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er Enya du godt ka li ik?

Narj!!!! To gæt tilbage....

-V-

Fra : Per Larsen

Dato : 08-01-03 18:06

Men det er sjovt nok hver gang reklamen er Helt aktuel at nogle vil høre
lige netop dét nummer. Så kan man gå rundt og asociere med StarTours og
nynne med.. smart ikk? Du siger selv der er mange numre så dem kunne de jo
så spille. Men selvfølgelig hver sin smag.

Mvh Per

Fra : Lars Bernau

Dato : 08-01-03 17:04

In article <3e1c0ef6$0$24680$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>,
plarsenn@privat.dk says...

> De er faktisk begyndt at spille den på P3. Tænk jer at spille Reklamemusik i
> radioen. Men ok nummer.

Det har man da gjort i årevis. Fx. i 1992 - Dinah Washington - Mad About
The Boy. Bruget i en Levis reklame, og det blev et gigantisk hit.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 17-01-03 00:54

Lars Bernau <dont@mail.me> wrote:

> [...]
>>

>Det har man da gjort i årevis. Fx. i 1992 - Dinah Washington - Mad About
>The Boy. Bruget i en Levis reklame, og det blev et gigantisk hit.

Jeg faldt over en Muddy Waters 12'' - den hed Mannish Boy og ver alt for slidt til
min samling.

-breiler