[løb] Nogen der er friske i sneen i
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-01-03 01:23

Kort hvor det vælter ned med sne. Og jeg som for et par uger siden
kørte rundt med åben skjorte i Bolvias jungle. Er der nogen af jer
løbere, som har været ude at løbe omkring søerne for nylig? Er det
muligt i dette vejr?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Jimmy

Dato : 08-01-03 23:20

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> wrote in message
> [...]
> kørte rundt med åben skjorte i Bolvias jungle. Er der nogen af jer
> løbere, som har været ude at løbe omkring søerne for nylig? Er det

Jeg var ude forleden, og det var et frygteligt underlag.
grundet halv sne og halv is var underlaget skævt og jeg fik sindssygt ondt i
foden og underbenet.

Jeg løber normalt hver dag og har aldrig problemer af nogen art normalt.

Bortset fra det var vejret forfriskende og i sig selv super at løbe i.

mvh
Jimmy