Tavs HCC/Digianswer
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 08-03-01 16:23

Efter at være kommet hjem fra ferie er min HHC meget tavs.
Den siger intet, hverken når den "starter op" eller når nogen ringer.
Hvis jeg "løfter" røret (ved tryk nederst til højre) så sker der heller ikke
noget.

Jeg har prøvet at kopiere disketten fra en kammerat, men det virker heller
ikke, så det er ikke min disk der er i stykker.

Der skulle vel ikke være nogen der har været ude for samme problem, og som
kender en løsning ???

Da jeg har erfaring med elektronik, er jeg ikke bange for at skilde den af,
samt lodde komponenter af og på.
Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med et diagram ???

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Fra : Per Emborg

Dato : 09-03-01 01:28

Min gør det samme , men hvis jeg bare slukker for strømmen i et min. er den
ok igen

--
Per Emborg
kvikkerten@email.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-01 10:13

"Per Emborg" <kvikkerten@email.dk> skrev i en meddelelse
> Min gør det samme , men hvis jeg bare slukker for strømmen i et min. er
den
> ok igen

hmm, man skulle tro den kørte windows

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Anders Larsson \(Rem~

Dato : 09-03-01 10:54

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:98a77f$12s3$1@tnews.inet.tele.dk...
> "Per Emborg" <kvikkerten@email.dk> skrev i en meddelelse
> den
>
> hmm, man skulle tro den kørte windows

Nejda.. for der er da ikke altid Windows kan slukke.
Husk - Windows er videreudviklet

--
Med venlig hilsen / Best regards
Anders Larsson