Oplevelser i Tyrkiet "Marmaris"
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 08-01-03 00:40

Ja nu har vi beslutte os for at tage til Tyrkiet i " uger vi kommer til at
bor i Marmaris men hvordan hved vi ikke enu men rejser i sep månede.

Hvad skal vi opleve i Marmaris ??+

Er da nolge Dyrer pakker
Jeg har hørt noget om et sted med Delfin hvor man kan dykke med dem er da
noget om det.
Det skulle ikke lige i Marmaris men vi har tænt på at låne en bil så det gør
ikke noget vis vi skal kører for at se noget spændene

Nolge da har oplevet noget spænde i tyrkiet ??
som i syndes vi skal se ??
vi er åbent for alle forslag.

Eller en Fed og god www side med masser af info

Gode spiser steder i Marmaris
i byen om aften ??

Hilsen Thomas

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 08-01-03 14:01

Thomas Pedersen <twp@twp.dk> wrote in message
> [...]
> som i syndes vi skal se ??
> vi er åbent for alle forslag.
>
> Eller en Fed og god www side med masser af info

Dra til Istanbul, her finner du våre erfaringer med Istanbul:
http://home.felleskjopet.no/~rontor/istanbul.htm

--
Torbjørn
www.tr-nett.com

Fra : Fish No. 1

Dato : 08-01-03 15:56

Må jeg forslå at du prøver dette link :
http://www.rejsebeskrivelser.dk/cgi-bin/search.cgi?query=tyrkiet

Her vi du få en række links til rejseoplevelser i tyrkiet, både Marmaris og
omkring byen !

Vil du vide noget specielt, står jeg gerne til rådighed !

Kim

Fra : Sørensen

Dato : 08-01-03 22:24

Jeg var der for et par år siden, Et rigtig godt spisested er Oh yes... Den
ligger på strandpromenaden, hvis den da stadig er der.

Udflugter: Tag en dag ud af kalenderen og tag med de både der ligger i
havnen, det er en fed oplevelse hvor man først sejler i en stor båd til
"Skildpaddeøen", der er man lidt, man kan bade, senere skal man med nogle
mindre både på en rund tur i den natur, se forskellige udhugninger i
klipperne, tilsidst skal man så i mudderbad hvis man har lyst... Det er
virkelig fedt...

Mikkel Sørensen

Fra : Per Emborg

Dato : 09-01-03 00:18

Ohhhh Yes og få en Plankebøf med bagt kaftoffelmos , den er fast på menuen
når jeg er i Mamaris ca 10 gange og så er der en Italiensk resturent der
hedder noget med Mama ......et eller andet

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Coppi

Dato : 09-01-03 21:49

"Sørensen" <jesmik@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg var der for et par år siden, Et rigtig godt spisested er Oh yes... Den
> ligger på strandpromenaden, hvis den da stadig er der.

JOJO, den ligger der skam stadig. Vi fik nu ikke bagt kartoffelmos, men
bagte kartofler. Men det er suveræn godt mad.

Og prøv så , at tage taxabåden ud til det lille himmelske sted der hedder
Turunc, eller endnu bedre, tag bussen derud og taxabåden hjem, det er en
helt fantastisk køre og sejltur.

Marmaris og Ismeler er lige min kop the ( for mange turister og for meget
larm ), men Turunc, det er tæt på paradis.

coppi

Fra : bugsyhunter

Dato : 12-01-03 18:40

Hej
Vi var i Marmaris sidste sommer og det var den fedeste tur.
Den nævnte tur til "skildpaddeøen, the kings tombs og mudderbadet" var
ikke den fedeste oplevelse.. tag istedet på en sejltur med en af de små
både langs kysten
En anden vigtig ting i skal opleve i Marmaris er markedet (torsdag og
Fredag) Det ligger midt i byen og er ikke svært at finde. Det er en helt
speciel oplevelse og man kan gøre en masse gode handler.
Hvis du tager på ferie for at ligge ved stranden +bade så er det ikke
Marmaris du skal tage til... stranden er dårlig!

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 12-01-03 21:24

Hejsa

Bugsyhunter
jeg ville lige skrive en mail til dig
men jeg kan ikek sende til dig
har du en anden mail eller noget eller kan du lige skrive til mig.

hilsen thomas

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 15-01-03 09:35

hejsa igen

Ok det med stranden lyder ikke godt.
hvad skal man så vis man vel ligge og dase et par dage.
skal man tage et andet sted hen ????

Fra : bugsyhunter

Dato : 15-01-03 14:38

hey igen.
man kan sagtens ligge og nyde udsigten på stranden, også bade... men
stranden er de fleste steder kun 1½ meter bred og der ligger sten....
en anden by hvor stranden er god, er cesme. byen er tilgengæld lille og
tilbyder ikke shopping i samme stil som marmaris og alanya.

http://www.kandu.dk/