Palm Zire
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 08-01-03 00:13

Jeg har udskiftet min Palm III med en Palm Zire (introduktionstilbud for
tiden). Jeg har opdateret den gamle Hot sync til vers. 4.
Jeg sætter sync igang for at syncronisere med Entourage 2001, som jeg
altid har kunnet. Zire finder min identitet. Processen kører
tilsyneladende, men ender med at sige, at den var interrupted.
Jeg går til Conduit settings og får følgende besked:

[Entourage conduit] Code fragment library was not found: Microsoft
Database.

I mine gamle Conduit Settings havde jeg et punkt, der hed Entourage
Conduit. Den er tilsyneladende forsvundet under opdatering.
Hvad gør jeg nu? (Mac OS 9.2.2).

Undlad venligst at fortælle mig, at jeg skal lade være med at bruge
Entourage 2002.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-01-03 00:21

ossmidt@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) writes:

> I mine gamle Conduit Settings havde jeg et punkt, der hed Entourage
> Conduit. Den er tilsyneladende forsvundet under opdatering. Hvad
> gør jeg nu? (Mac OS 9.2.2).

Prøv at se om dine Entourage Conduit måke bare er parkeret i en anden
folder. Ellers er det vel let at reinstallere den fra dine originale
office-cd'er?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 08-01-03 00:31

Palm Users ligger i dokumenter på harddisken. Det må være herfra, at
Hotsync henter min identitet. Hvis jeg for sjov opretter en ny bruger,
viser den sig også at blive lagt i denne mappe.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-01-03 00:35

> [...]

> Hotsync henter min identitet. Hvis jeg for sjov opretter en ny
> bruger, viser den sig også at blive lagt i denne mappe.

Jeg tænkte nu mere på din "Entourage Conduit", som nok liger et sted i
din "Palm"-folder, og måske er slået fra, fordi den ligger en eller
flere filer i en mappe, jvf. Apple måde at styre systemudvidelses-ting
i MacOS9.x. Eller er det vel ret let at reistallere fra MS-Office. Du
behøver vel ikke installere hele pakken, kun "Entourage Conduit".

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-01-03 00:37

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> I mine gamle Conduit Settings havde jeg et punkt, der hed Entourage
> Conduit. Den er tilsyneladende forsvundet under opdatering.

Har du ikke slettet en Entourage Conduit, da du opgraderede? Den må du
kunne geninstallere fra Entourage eller evt. en cd. Plejer Microsofts
programmer ikke at have en installer liggende på harddisken, så man let
kan geninstallere, hvis nu noget går galt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-01-03 00:42

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> [...]
> Microsofts programmer ikke at have en installer liggende på
> harddisken, så man let kan geninstallere, hvis nu noget går galt.

Jo, jeg er ret sikker på, at man kan vælge at installere Palm-sager
(og kun Palm-sager).

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 08-01-03 17:00

Tak. Jeg prøver jeres forslag. Det er bare skuffende, når man egentlig
burde kunne regne med, at opdateringen af Hot Sync ordnede det hele
smertefrit.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 08-01-03 17:39

Det kører nu!
Ved installationen var "Entourage Conduit Support" blevet lagt over i
mappen "Users (old)". Den blev fluttet over på plads i Systemmappe >
Programunderstøttelse > Palm HotSync > Conduits.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 08-01-03 23:38

Hej Ove.

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg har udskiftet min Palm III med en Palm Zire (introduktionstilbud for
> tiden). Jeg har opdateret den gamle Hot sync til vers. 4.

[Snip]

Øh måske lidt OT, men vil du af med din III'er? Hvad skal du have for
den?

/Sebastian
> Venlig hilsen
>
> Ove Steen Smidt

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 24-01-03 17:12

Undskyld. men jeg har ikke haft tid til at kigge i gruppen en uges tid.
III'eren er tilsyneladen brændt sammen. Den afgav en vedvarende høj
hyletone, der kun kunne stoppes ved at tage batterierne ud. Der kom
striber på skærmen. Og så var den tilsyneladende død. Der var hjeldigvis
ajourført backup i Entourage.

Den kan afhentes på Østerbro, hvis du tror, at du kan få noget ud af
den. Der hører sort skindhylster til, som jeg ikke kan bruge til Zire.

Venlig hilsen

Ove Steen