Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny fotohjemmeside
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 07-01-03 23:29

Davs,

Jeg er ved at lægge sidste hånd på mit nye portfolie, som midlertidigt
ligger på

http://hjem.get2net.dk/bif/jacobwaage/

I skal være meget velkomne til at kommentere siden og billederne, enten her
i gruppen eller via mail: gamle.ole@get2net.dk .

Hilsen Jacob W.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 08-01-03 00:13

Der er nogle gode skud imellem...

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Gizwiz

Dato : 08-01-03 07:25

Flyt "Næste billede" op over billedet, så man ikke skal lede efter den med
musen.

--M

Fra : max

Dato : 08-01-03 07:41

> [...]
>
> http://hjem.get2net.dk/bif/jacobwaage/
>
> I skal være meget velkomne til at kommentere siden og billederne, enten

Hej Jakob,
Det er flot - Måske kan du placere "næste billed" knappen et
bedre sted end under billederne, da den jo flytter sig alt efter
om det er høj- eller bredformat.. mvh max

Fra : U. Pedersen

Dato : 08-01-03 10:36

Jacob W. Jensen skrev:

> [...]
>
>http://hjem.get2net.dk/bif/jacobwaage/
>
>I skal være meget velkomne til at kommentere siden og billederne, enten her

Øh, nu er jeg lidt forviret
Hedder du ikke også Jensen til efternavn ?
For så er der da vist ikke ret mange billeder der er nye ??

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 08-01-03 10:43

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> wrote in message

> Øh, nu er jeg lidt forviret
> Hedder du ikke også Jensen til efternavn ?

Jo, såmænd.

> For så er der da vist ikke ret mange billeder der er nye ??

I forhold til hvad?

Der er en stor del af dem, der har været uploadet til fotokritik.dk før, men
det er jo ikke alle gruppens brugere, der er aktive på fotokritik.dk. Så
vidt jeg ved.

Så helt åndssvagt er det vel ikke at smide et link til min nye hjemmeside.

Hilsen
Jacob

Fra : Mikael

Dato : 08-01-03 14:50

Hej Jacob

Det ser meget pænt ud. Jeg synes dog det er lidt irriterende at der ikke er
thumbnails af billeder, men at man skal trykke næste billede hvergang.

Mikael

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-01-03 23:24

"Jacob W. Jensen" wrote:

> I skal være meget velkomne til at kommentere siden og billederne, enten her
> i gruppen eller via mail: gamle.ole@get2net.dk .

Hvis du lige bruger fem minutter på at poste URL'et i
news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros - så kan du få en
masse forskellige til at anmelde, hvad de synes om sitet
og dets funktionalitet.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen