Ericsson MD110 teknikere
Fra : John

Dato : 07-01-03 22:38

Hej,

Findes her ligesindede med erfaring i MD110 og programering via DNA?

--
Med venlige hilsener

John B. Jensen

Fra : Bulldog

Dato : 08-01-03 00:05

"John" skrev d. 07-01-03 22:38 dette indlæg :
> Hej,
>
> Findes her ligesindede med erfaring i MD110 og programering via DNA?

Ikke lige med MD110, men med flere af de andre systemer, Siemens, GDK
162 (igang med) og et utal af de små

Med venlig Hilsen

Jan R. Jørgensen

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 08-01-03 19:25

Hej

Ikke lige MD110, men LG og Siemens

Henning

Fra : John

Dato : 08-01-03 20:44

Til både Jan og Henning,

Hvad med Merridian?

Jeg har stort set ingen kendskab til LG og Siemens - hvad er de største
kendetegn ved disse systemer? Hvor bliver de brugt, hvad er kapacieteten og
faciliteterne i forhold til MD og Merridian? (kan selvfølgelig være svært at
beskrive hvis i ikke er kendt med dem

--
Med venlige hilsener
John

Fra : Hartmann

Dato : 09-01-03 08:10

Hej John

Jeg programere i Meridian til dagligt, ikke via Mat eller PSS eller OTM,
men direkte i PABCen, har arbejdet med Meridian / Nortel / SL 1 siden
1986 og også programeret i disse siden da.

MVH

Jan

http://www.kandu.dk/

Fra : John

Dato : 10-01-03 00:12

Hej Jan,

Jeg vlle sende dig en mail - hvad er din email adresse?

--
Med venlige hilsener
John

Fra : Hartmann

Dato : 10-01-03 07:34

Hej John

Du kan maile til mig på

jeh@post9.tele.dk

Så vil jeg med lidt held få din mail.

MVH

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Lillegaard

Dato : 14-01-03 21:10

John <jjensen@adslhome.dk> skrev:
>Hej,
>
>Findes her ligesindede med erfaring i MD110 og programering via
> [...]

Hej John

Jeg er 2 level MD tekniker hvad søger du af info eller hjælp!!

Mvh.
Martin Lillegaard