Musikere søges
Fra : annie Chiang

Dato : 07-01-03 20:14

Hejsa alle...

Jeg skriver muligvis i den forkerte NG, men er der en eller flere
bands herinde som godt kunne tænke sig at udgive en cd... og evt.
mangler en manager eller producer?
Så skriv lige en kort mail om jeres musik til:
48 Media
annie.chiang@mail.dk

Mvh. Annie

Fra : bebob

Dato : 07-01-03 23:41

"annie Chiang" skrev d. 07-01-03 20:14 dette indlæg :
> [...]
> mangler en manager eller producer?
> Så skriv lige en kort mail om jeres musik til:

Hej Annie

Hvis du er seriøs med dit project, ville jeg nok råde dig til at
tage ud på div. spillesteder og høre nogle bands istedet
for at lede efter dem på nettet!! Nu er jeg jo ikke klar over
hvor i landet du befinder dig, men f.eks rytmisk musikkonservatorium
i København, går der nogle fede bands rundt.

Bebob

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Larsen

Dato : 08-01-03 00:41

Søg på www.fajabefa.dk og www.musikhuset.dk det er nogle af de mest musiker
befolkede og seriøse mødesteder på nettet.

Mvh
Per

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 08-01-03 16:21

> [...]
> hvor i landet du befinder dig, men f.eks rytmisk musikkonservatorium
> i København, går der nogle fede bands rundt.

Desuden er der jo også et site som http://www.musikliv.dk/ hvor man kan
finde en masse om upcoming bands. Både anmeldelser og artikler.

http://www.mymusic.dk/ er også et bud på hvor man kan finde nogle nye bands.
Og så kan du endda høre dem før du booker dem

Mvh
Morten Bock